Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با اعلام وزیر امنیت عمومی کانادا، ارتش این کشور به مدت دو هفته از استان بریتیش کلمبیا، جایی که حدود 180 آتش سوزی در پی موج بی سابقه گرما همچنان در حال پیشروی است، پشتیبانی هوایی به عمل می‌آورد.
به گزارش آریا و به نقل از خبرگزاری فرانسه از مونترال، بیل بلر وزیر امنیت عمومی کانادا در توئیتی نوشت: «نیرو‌های کانادایی برای کمک به مناطقی که تحت تأثیر آتش سوزی قرار گرفتند، تا 19 ژوییه پشتیبانی هوایی به عمل می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
وی خاطر نشان کرد دولت فدرال درخواست کمک استان را برای مبارزه با آتش سوزی‌های ویرانگر جنگل‌ها تأیید کرده است.
بر اساس تابلو اداره آتش سوزی‌های استان، حدود 184 آتش سوزی که اغلب ناشی از صاعقه است، یکشنبه همچنان در بریتیش کلمبیا فعال بود. 41 مورد آتش سوزی در دو روز اخیر آغاز شده اند.
حدود 20 دستور تخلیه یا هشدار تخلیه که از ساکنان می‌خواهد هر آن برای تخلیه آماده باشند، در استان صادر شده است.
وزارت امنیت ملی کانادا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ارتش به حمل و نقل پرسنل و تجهیزات به داخل و خارج مناطق تحت تأثیر آتش سوزی در بریتیش کلمبیا و پشتیبانی از تخلیه افراد در وضعیت اضطراری در صورت لزوم کمک خواهد کرد.»
هارجیت ساجان وزیر دفاع کانادا جمعه از تشکیل یک مرکز عملیات در ادمونتون در استان همجوار آلبرتا خبر داده بود، جایی که 350 سرباز قرار است از مبارزه با آتش سوزی‌ها پشتیبانی تدارکاتی به عمل بیاورند.
دستکم دو نفر جان خود را در آتش سوزی در منطقه کوچک لیتون از دست دادند. این دو نفر نخستین قربانیان شناخته شده آتش سوزی‌های جنگل در کانادا هستند.
علاوه بر گرمای شدید هوا، وزش باد و برخورد صاعقه هم از دلایل عمده این آتش سوزی‌ها اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پشتیبانی ارتش کانادا آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه نشست خیابان به طول ۸ متر و عرض ۴ متر در اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی در خیابان علامه مجلسی رخ داد که باعث آبگرفتگی خیابان، پیاده رو و تعدادی مغازه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی اقدام و تیم های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان اتش نشانی به محل اعزام و در جهت ایمن سازی محل و تخلیه آب اقدام کردند. 

به گفته شیشه فروش پس از تخلیه و قطع جریان آب، عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله شروع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین