Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و بنا به اعلام  فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم ملی فیتنس ایران با حضور محمد مهام، پیام حسن‌نژاد، امیر غلام‌زادگان و وحید حنیفه‌لو در بخش تیمی رشته فیتنس چلنچ به مصاف پنج تیم دیگر شرکت کننده در این رقابت‌ها رفت و نایب قهرمان شد.

در فیتنس اسپورت انفرادی و در دسته منهای ۱۷۵ سانتیمتر پیام حسن‌‍نژاد عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و وحید حنیفه‌لو نقره گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در دسته به اضافه ۱۷۵ سانتیمتر امیر غلام‌زادگان قهرمان شد و مقام دوم نیز به محمد مهام رسید.

در دسته Open امیر غلام‌زادگان به مدال طلا رسید و عنوان overall را از آن خود کرد. وحید حنیفه‌لو و پیام حسن‌نژاد به ترتیب نقره و برنز گرفتند.

در رقابت دوبل فیتنس چلنج که با حضور ۹ تیم برگزار شد، تیم محمد مهام و پیام حسن‌نژاد صاحب مدال نقره شد. همچنین دیگر تیم ایران با حضور وحید حنیفه‌لو و امیر غلام‌زادگان چهارم شد.

هر سه مدال طلا، نقره و برنز در رقابت‌های ماسکولار به ترتیب به ناصر خدامی، مانی سالاری و آرش آرمیده رسید.

امیر خاکیان و علیرضا حسنوند به ترتیب در دسته منهای ۹۵ کیلوگرم و به اضافه یکصد کیلوگرم بیلدینگ مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد و ایرج بیدی نیز نقره گرفت. در مجموع نیز عنوان overall مسابقات در رشته بیلدینگ به امیر خاکیان رسید. مدال نقره دسته اوپن نیز از آن علیرضا حسنوند شد.

سرانجام در روز سوم مسابقات هر سه نماینده کشورمان در رشته بادی کلاسیک (ایرج بیدی، مجتبی بحرینی و وحید حنیفه‌لو) در دسته‌های قهرمانی شدند. در پایان مسابقات بادی کلاسیک، مجتبی بحرینی در مجموع اول و صاحب عنوان اوورالی شد. ایرج بیدی نیز عنوان سومی مجموع را از آن خود کرد. همچنین وحید حنیفه لو به مقام پنجم در دسته اوپن دست یافت.

در آخرین رقابت ورزشکاران ایرانی نیز نمایندگان ایران در فیزیک کلاسیک رقابت کردند. رقابت‌های فیزیک کلاسیک به صورت متمرکز برگزار شد و علیرضا حسنوند و مجتبی بحرینی دو نماینده ایران در این رقابت‌ها به مصاف رقبای خود رفتند. در پایان مسابقات فیزیک کلاسیک، هر ۲ نماینده ایران صاحب عنوان قهرمانی دسته خود شدند. در مجموع نیز عنوان اوورالی به ورزشکار اهل ترکیه رسید و حسنوند نیز در مجموع کلیه ورزشکاران عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را از آن خود کرد.

منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برچسب‌ها اسپانیا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسپانیا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده اسپانیا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده آن خود پرورش اندام پیام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز هدایت فرنگی‌کار کرمانشاهی در مسابقه‌های کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی صاحب یک نشان نقره شد.

در این رقابت‌ها بهروز هدایت در وزن ۸۷ کیلوگرم نقره و امیرحسین کریمی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هر دو از کرمانشاه به عنوان پنجمی بسنده کرد.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی ا حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار شد.

کد خبر 6093462

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان