Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:22:05 GMT

پیشرفت جدی در مباحث تربیتی نداشته ایم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۴۷۵۱

پیشرفت جدی در مباحث تربیتی نداشته ایم

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی پیش از ظهر دوشنبه در چهارمین نشست اعضای شورای هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان گفت: انسان هم به آموزش و هم به تربیت نیاز دارد و توجه به این دو بال موجب ارتقای انسان می‌شود.

وی افزود: به طور کلی در بحث آموزش خوب پیش رفته‌ایم و آمارها گویای این امر است چرا که شاهد پیشرفت در علوم مختلف و تعداد قابل توجه دانشجویان هستیم اما همراه با امر آموزش، در بحث تربیت پیشرفت جدی نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر دلیل این مسئله را نمی‌توان به سمت شخص یا نهاد خاصی نشانه گرفت لذا همه ما سهیم هستیم و در این زمینه باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های مساجد در هر دو موضوع آموزش و تربیت هدف گذاری درستی شده است، بیان داشت: مساجد ستون فقرات بین خانه و مدرسه هستند لذا کانون‌های مساجد به دنبال این هستند که آموزش را به سمت مسجد سوق بدهند اما اینکه تا چه میزان در این زمینه موفق بوده‌ایم، جای بحث دارد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه برگزاری اینگونه جلسات موجب شناسایی نقاط ضعف و قوت می‌شود لذا باید در بحث آسیب‌ها به دنبال مرتفع کردن آنها باشیم، تصریح کرد: درمجموع اهمیت تربیت از بحث آموزش کمتر نیست و حتی باید بر آن سایه بیندازد لذا جا دارد به این موضوع توجه بیشتری شود.

کد خبر 5251066

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن علیدادی سلیمانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمان تربیت کودکان ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان انتخابات 1400 ایلام اراک اردبیل عکس استانها مجلس شورای اسلامی اقامه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان

در این مراسم از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • حیات یک کشور وابسته به معلمان است
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان‌های انقلابی است
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است