Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:13:16 GMT

مجری طرح « تکمیل زنجیره ارزش فلزات اساسی» منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۴۷۶۴

مجری طرح « تکمیل زنجیره ارزش فلزات اساسی» منصوب شد

سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی به عنوان مجری طرح « تکمیل زنجیره ارزش فلزات اساسی» منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا رزم حسینی در حکمی، با استناد به مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تعیین وزارت صمت به عنوان دستگاه مجری طرح « تکمیل زنجیره ارزش فلزات اساسی (فولاد، مس و آلومینیوم)» ،  اسدالله کشاورز سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی را به عنوان مسئول تدوین و اجرای این پروژه منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای کشاورز باحقیقت

سرپرست محترم معاونت امور معادن و صنایع معدنی

باسلام

نظر به ابلاغ تصویب‌نامه شماره 14536 مورخ 13/2/1400 ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تعیین وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان دستگاه مجری پروژه "تکمیل زنجیره ارزش فلزات اساسی (فولاد، مس و آلومینیوم)"، با توجه به‌ سوابق، توانمندی و تعهد جنابعالی، بدینوسیله مسئولیت تدوین و اجرای این برنامه ‌به جنابعالی محول می‌شود.

انتظار دارم با جلب مشارکت و همکاری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، مدیران و دیگر بخش‌های مرتبط، تکمیل و اتمام این پروژه طبق زمانبندی مقرر، محقق شود.

ضمناً لازم است پیشرفت ماهانه امور، به‌طور مستمر به معاونت طرح و برنامه و دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گزارش گردد.

از خداوند متعال موفقیت شما را در انجام اثربخش وظایف محوله خواهانم.

* علیرضا رزم‌حسینی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت صنایع معدنی وزارت صنعت و معدن معاونت صنایع معدنی وزارت صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری

یاسر رحیمیان اظهار داشت: در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری زنجیره ارزش راهبردی بادام و ماهیان سردآبی در حال پیگیری بوده که ارزش تقریبی هر کدام از این زنجیره‌ها در بادام ۵۰ همت (هزار میلیارد تومان) و در ماهیان سردآبی ۱۵ همت است.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در بحث زنجیره راهبردی ارزش بادام رتبه یک کشوری را به خود اختصاص داده است، افزود: این استان به‌عنوان راهبر زنجیره ارزش بادام در کشور نیز انتخاب شد.

رحیمیان با اشاره به زنجیره ارزش گیاهان دارویی در این استان، اضافه کرد: دانشگاه آزاد شهرکرد در این حوزه با سازمان جهادکشاورزی استان همکاری دارند.

بیشتر بخوانید

صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد

وی گفت: سالانه ۲۵ هزار تن ماهی در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود و به زودی توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی و شیلات با همکاری مرکز تحقیقات کشاورزی و سازمان شیلات ایران در دستور کار قرار می‌گیرد.

رحیمیان ادامه داد: پس از زنجیره ارزش بادام و گیاهان دارویی، تکمیل زنجیره ارزش گیاهان دارویی و پروتئین شامل (گوشت قرمز، گوشت مرغ و تولیدات زنبور عسل) در سال‌جاری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان