Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدبهمن سبحانی از بستری 752 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ابتدای سال جاری تا پایان ماه خرداد خبر داد.

به گزارش برنا؛ سیدبهمن سبحانی، رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار در خصوص اهم اقدامات انجام شده این بیمارستان از ابتدای سال 1400 تا پایان خردادماه در حوزه مقابله با کرونا گفت: کل مراجعات به اورژانس بیمارستان نورافشار در بهار جاری ۷ هزار و 18 نفر بود که از این تعداد 6 هزار و 300 نفر با علائم بیماری کووید ۱۹ مراجعه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کل بستری انجام شده در این بیمارستان از ابتدای سال جاری ۱۶۶۲ نفر بوده که ۷۵۲ نفر از بیماران بستری شده مبتلا به کووید ۱۹بودند. از این تعداد 662 نفر بهبود یافته و 105 نفر نیز در این بیمارستان بر اثر ابتلا به کرونا در سه ماه نخست امسال جان خود را از دست داده اند.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد قابل توجهی عمل جراحی در زمینه های مختلف ارتوپدی، مغز و اعصاب، لاپاراسکوپی پیشرفته، اورولوژی و در اسیر حوزه ها انجام شده و 442 نفر از بیماران شامل افراد مبتلا به کرونا و سایر موارد نیز در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری شده اند.

سبحانی ادامه داد: در این بازه زمانی بیمارستان 60 پرونده مراجعه کننده در حوزه توانبخشی کودکان داشته که خدمات رایگان به این بیماران ارائه شده است. همچنین خدمات مشمول تخفیف هم در این مجموعه در اختیار شهروندان قرار گرفته است تا افراد نیازمند در درمان با مشکل مواجه نشوند.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار تصریح کرد: بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر بزرگ ترین بیمارستان توانبخشی خاورمیانه واقع در تهران است که در این بیمارستان فوق تخصصی،  خدمات تشخیصی، خدمات درمانی پلی کلینیکی، اطفال، ارتوپدی، جراحی، تغذیه، ارولوژی، طب سوزنی، پزشکی ورزشی، گوش و حلق و بینی، زنان نیز انجام و ارائه می شود و این بیمارستان دارای بخش های مراقبت های ویژه، خدمات توانبخشی، آب درمانی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی، ارتز و پروتز و بخش های بستری نیز است.

سبحانی در پایان گفت: همچنین در این بیمارستان خیریه خدمات بسته های نوین بازتوانی برای جانبازان و معلولان دارای مشکلات عضلانی اسکلتی مانند آرتروز، مشکلات ستون فقرات، پارکینسونی، ام اسی و بیماران و معلولان دارای سکته مغزی در دستور کار پزشکان قرار دارد که در این بسته های نوین بازتوانی، خدمات بازتوانی قلبی، بیماری های عروق محیطی، ریوی، بیماران قطع عضو و بازتوانی به جانبازان و معلولین مراجعه کننده ارائه می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان جمعیت هلال احمر عمل جراحی مغز کودکان درمان خاورمیانه طب زنان جانبازان معلولان مشکلات سکته مغزی بیمارستان نورافشار کرونا بیمار مبتلا به کرونا بیمارستان فوق تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد

ایسنا/خراسان شمالی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در ایثاری دیگر، اهدای عضو جوان ۲۸ ساله بجنوردی به پنج بیمار نیازمند عضو، جانی دوباره داد.

مهری فرشاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.

وی ادامه داد: قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، اهدا و پیوند شد.

فرشاد، ادامه داد: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد