Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه فضای مجازی، چهارمین نشست از سلسله نشست‌های علمی «جهان اسلام در عصر فضای مجازی» با موضوع «رهاورد نظریه حکمرانی اجتهادی برای ساماندهی به زیست مجازی» برگزار می‌شود.

این نشست علمی توسط دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی و با مشارکت معاونت ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه، مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، خبرگزاری ابناء، مؤسسه آینده‌پژوهی جهان اسلام و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس فارابی دانشگاه تهران با ارائه آیت‌الله محمدحسین ملک‌زاده مبلغ دینی در عرصه بین‌الملل و از اساتید عالی دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه و دانشگاه، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست سه‌شنبه ۱۵ تیر ماه رأس ساعت ۹ صبح به صورت مجازی و برخط برگزار می‌شود و در آن محورهایی از جمله مبادی، مقومات و مؤلفه‌های حکمرانی اجتهادی، وجوه امتیاز حکمرانی اجتهادی نسبت به نظریات رقیب، تطبیق حکمرانی اجتهادی بر فضای مجازی و تأثیر حکمرانی اجتهادی بر تعاملات مجازی انسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جزئیات نحوه حضور در این جلسه در سایت پژوهشگاه فضای مجازی در دسترس است و برای حاضرین در جلسه که خلاصه‌ای از نشست، به زبان فارسی ارائه کنند، گواهینامه معتبری از طرف «مرکز ملی فضای مجازی» صادر خواهد شد.

کد خبر 5251064 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری فضای مجازی حکمرانی فضای مجازی حاکمیت سایبری پژوهشگاه فضای مجازی فقه و حقوق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان حاکمیت سایبری تولید دانش بنیان هکرها صندوق نوآوری و شکوفایی شبکه اجتماعی فناوری فضایی امنیت اطلاعات ایالات متحده امریکا ویروس باج افزار امنیت غذایی تراشه دولت الکترونیک فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی با بیان اینکه آلودگی‌های ناشی از پسماند و دفع غیر اصولی زباله، معضلات زیست محیطی را موجب خواهد شد، افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه حفظ حقوق بیت المال دادگستری شهرستان در هفته گذشته، با پیگیری مستمر دادستان شهرستان بهشهر، مقرر شد مکان دفن زباله بصورت دائمی از محل فعلی به مکان دیگری در مجاورت کمپوست شهرداری بهشهر منتقل شود.

پوریانی با اشاره به این مطلب که از امروز کوچکترین زباله ای به مکان کنونی دفن زباله بهشهر منتقل نخواهد شد، افزود: به صورت نمادین چند درخت با حضور مسئولان شهرستانی در این محل غرس شد و پس از خاکریزی و نهال کاری کامل، این مکان به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در استان از مسائل مهمی است که در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: شهرستان بهشهر از نظر گردشگری و همچنین محیط زیست مورد توجه است و باید با برنامه ریزی مناسب برای بهره مندی درست از این مواهب خدادادی ارزشمند تلاش شود.

کد خبر 6093175

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • حکمرانی ولایی، نظریه جدید در مدل حکمرانی
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان