Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@21:42:39 GMT

جزییات اعزام معلمان به خارج ازکشور

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۵۳۸۶

جزییات اعزام معلمان به خارج ازکشور

سرپرست مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش آخرین وضعیت اعزام معلمان به خارج از کشور، روند پرداخت معوقات آنها و اقدامات انجام شده برای حل مشکلات معلمان اعزامی و چالش‌های بودجه‌ای مدارس خارج از کشور را تشریح کرد. ناطقان: میترا تیموری  در این باره اظهار کرد: هرساله مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور برای ساماندهی نیروهای انسانی مورد نیاز خود در مدارس خارج از  کشور اقداماتی را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی افزود: نیاز سنجی از مدارس، بررسی وضعیت نیروهای منقضی خدمت، بررسی نیروهای ریالی متقاضی خدمت در مدارس، تکمیل و دریافت مدارک مورد نیاز از بین پذیرفته‌شدگان آزمون اعزام، اخذ مدارک مورد نیاز برای وزارت امور خارجه، اخذ گذرنامه و یادداشت، اخذ روادید و ویزا و اعزام تا قبل شروع سال تحصیلی و استقرار در مدارس کشورهای مقصد از جمله این امور است که در حال حاضر هماهنگی و پیگیری امور در وزارت امور خارجه و اخذ گذرنامه و یادداشت در دست اقدام است.

سرپرست مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به روند پرداخت معوقات معلمان گفت: معلمان معترض به مطالبات، حدود ۲۰۰ نفر بودند که معلمان منقضی خدمت سال ۹۷ هستند که بخشی از مطالبات آنها پرداخت شده و بخشی از آن هم با رایزنی‌های صورت گرفته توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و تاکید وزیر آموزش و پرورش پرداخت خواهد شد.

تیموری ادامه داد: علی‌رغم محدودیت‌های مالی در سال ۱۳۹۹، بخش قابل توجهی از مطالبات معلمان منقضی خدمت مدارس خارج از کشور مربوط به سال ۱۳۹۷ از محل اعتبارات ردیف بودجه‌ای اداره مدارس خارج از کشور پرداخت شده است و به منظور تأدیه باقیمانده مطالبات یاد شده، باتوجه به عزم و اراده جدی مبنی بر پرداخت مطالبات، رایزنی‌های لازم با سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور دریافت تنخواه و تأمین اعتبار مورد نیاز برای تسویه مطالبات معلمان خارج از کشور در دستور کار معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کلیه مطالبات و هزینه‌های جاری معلمان خارج از کشور شامل فوق‌العاده اشتغال و حق مسکن معلمان اعزامی و شاغل در مدارس خارج از کشور تا پایان سال ۱۳۹۹ به طور کامل پرداخت شده است گفت: در خصوص مطالبات سال ۱۳۹۷ نیز اقدامات مؤثری به منظور تسویه کامل مطالبات انجام شده است که به محض حصول نتیجه، وجوه مورد نظر به حساب افراد ذینفع واریز خواهد شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: خارج ، ناطقان ، اعزام ، معلمان ، تدریس ، حقوق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خارج ناطقان اعزام معلمان تدریس حقوق وزارت آموزش و پرورش مدارس خارج از کشور مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد

مدیرکل درآمد شهرداری قم گفت: بخشی از مطالبات دولتی شهرداری قم برای پرداخت از طریق اسناد خزانه کارسازی شد اما در نهایت با عدم همکاری بانک‌های عامل روبه‌رو شد.

محمد وحیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به قوانین بودجه درباره پرداخت مطالبات ارگان‌های دولتی به شهرداری‌ها اظهار کرد: شهرداری قم با برخی دستگاه‌ها در موضوع اعداد و ارقام مطالبه شده به تفاهم رسید و اقداماتی را در دستور کار قرارداد.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ میلیارد تومان در اواخر سال ۱۴۰۲ برای پرداخت از این طریق تفاهم انجام شد اما نتیجه بخش نبود، افزود: اطلاعات مورد نیاز در سامانه‌های حسابرسی کشوری ثبت شد اما همکاری مطلوبی از طریق بانک‌های عامل صورت نگرفت.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به اینکه بانک‌های عامل تهاتر بدهی‌های بانکی شهرداری قم و مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی را نپذیرفتند، تصریح کرد: مطابق قانون ۹ درآمد پایدار شهرداری‌ها که از سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده قانون گذار صراحتاً اعلام می‌کند که دستگاه‌های اجرایی و مشمولین ماده خدمات کشوری، قانون محاسبات عمومی، ارگان‌های نظامی و انتظامی مکلف‌اند، هرگونه بهای خدمات تا پایان سال به شهرداری پرداخت کنند.

وحید نیا با تاکید بر اینکه عدم پرداخت به موقع بدهی مشمول جریمه ۲ درصدی خواهد شد، خاطرنشان کرد: ابلاغیه‌هایی از طرف خزانه داری کل کشور و بازرسی کل استان به ارگان‌های مدنظر ارسال شد تا در صورت وجود بدهی، دستگاه‌ها پرداخت کنند.

به گفته وی در حال حاضر شهرداری قم بیش از ۶,۰۰۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی و عمومی مطالبه دارد که پرداخت این بدهی‌ها می‌تواند شرایط متفاوتی برای پیگیری امور شهری ایجاد کند.

کد خبر 748052

دیگر خبرها

  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • جزییات پرونده‌های قاچاق دختران/ ماجرای پروژه کینگ چیست؟
  • جزییات پرونده های فساد جنسی پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس