Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه کتاب سه جلدی «بحران و خودشکوفایی دهه شصتی ها» نوشته مسعود زمانی اثری است در خصوص بحران افراد دهه شصتی که زندگی شان با جنگ و با تحریم و با بحران های متعددی روبرو بوده است. زمانی نویسنده اثر که خود یکی از دهه شصتی هاست در صدد است تا در این اثر به فهم و تحلیل بحران دهه شصتی ها و ارائه راه حل هایی برای مواجهه با بحران هایشان بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عناوین این سه جلد اثر به ترتیب عبارتند از: بدن، شخصیت و هیجان و هفت رویکرد خودشکوفایی.

قیمت هر جلد ۶۰ هزار تومان و توسط انتشارات نقد فرهنگ منتشر شده است.

درباره نویسنده:

مسعود زمانی متولد سال ۱۳۶۵ در اصفهان است. او تحصیلات عالیه‌ی خود را در مقطع کارشناسی در رشته‌ی حقوق در دانشگاه اصفهان به پایان رساند؛ همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترای حقوق بین‌الملل از دانشگاه ناتینگهام انگلستان است. او سابقه‌ی همکاری‌های آموزشی-پژوهشی با دانشگاه میشیگان آمریکا و اوبرتا اسپانیا را دارد و در حال حاضر به‌عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز مشغول به فعالیت است.
مسعود زمانی که سابقه‌ی عضویت در بنیاد ملی نخبگان ایران را داراست، به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و عربی مسلط است و جزو معدود حقوقدانان ایرانی است که مقالات انگلیسی او توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد به چاپ رسیده است. مجموعه کتاب‌های بحران و خودشکوفایی نتیجه‌ی ۱۲ سال مطالعات پراکنده و متمرکز وی در تاریخ، روانشناسی، حقوق و اقتصاد است.

کد خبر 5251044

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات نقد فرهنگ معرفی کتاب بحران تازه های نشر انتشارات سمت ترجمه رونمایی کتاب رایزنی فرهنگی معرفی نشریات تجدید چاپ کتاب کتاب و کتابخوانی ادبیات دفاع مقدس حوزه هنری ادبیات کودک و نوجوان قاسم سلیمانی ادبیات آمریکا دهه شصتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی رسانه ملی

دریافت 16 MB کد خبر 6096900

دیگر خبرها

  • صد و شصت و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • تشییع زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی رسانه ملی
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • ببینید | نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد
  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد
  • (ویدئو) مسعود فروتن؛ اولین کار رنگیِ تلویزیون را من کارگردانی کردم
  • ستار اورکی از علاقه‌اش به موسیقی فیلم گفت/همکاری با مسعود کیمیایی
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان