Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه قضاییه تبریک گفت. خبرگزاری میزان – غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه قضاییه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

محضر مبارک حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسن اژه‌ای «زیده عزه العالی»

ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای جنابعالی در مسیر خدمت به مردم شریف و بزرگوار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بدینوسیله انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه که نشان دهنده حُسن اعتماد رهبری معظم انقلاب به جنابعالی است را تبریک عرض می‌کنم.

دانش و سوابق علمی تجربه گرانبها در مدیریت اجرایی، شناخت عمیق سازمان و سوابق ارزنده در امور قضایی، روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر و حضور مؤثر در میدان‌های مبارزه با مفاسد؛ عناصر مهمی هستند که در کنار سایر ویژگی‌های برجسته شخصیتی به جنابعالی توانایی ایجاد جهش در مسیر تحول دستگاه قضایی متناسب با گام دوم انقلاب را می‌دهد.

رجاء واثق دارم که با حرکت جدید دستگاه قضایی با مدیریت جنابعالی خواهیم توانست با قوت و قدرت گام‌های مؤثری در جهت ارائه هرچه مطلوبتر خدمات حقوقی و قضایی به ساحت ملت شریف ایران برداریم. در سایه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در ظل عنایات حضرت، ولی عصر (عج الله تعالی فرج الشریف) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای «مد ظله العالی» دوام توفیق حضرتعالی را از خداوند متعال خواستارم.

غلامعلی صادقی

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری خراسان رضوی پیام تبریک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری خراسان رضوی پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین خراسان رضوی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد