Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@14:08:02 GMT

داور بد یمن قاضی دیدار پرسپولیس و فولاد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۷۲۲۹

داور بد یمن قاضی دیدار پرسپولیس و فولاد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حساس ترین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر در اهواز و بین پرسپولیس و فولاد برگزار خواهد شد. فولادی ها برای کسب سهمیه آسیایی می جنگند و پرسپولیس هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی به حساب می آید. قضاوت این بازی حساس به وحید کاظمی سپرده شده است.

وحید کاظمی ۳۸ ساله که اهل مازندران است در این فصل یک بازی پرسپولیس را قضاوت کرد که با شکست سرخ پوشان همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی پرسپولیس و آلومینیوم که در بازی رفت با حساب دو بر یک به سود اراکی ها به پایان رسید تنها باخت پرسپولیس در این فصل بود که با داوری کاظمی اتفاق افتاد.

این داور مازندرانی فصل قبل بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت را در آبادان سوت زد که با برتری یک بر صفر سرخ پوشان همراه شد. همچنین بازی پرسپولیس با شاهین بوشهر در تهران هم که با برتری یک گله پرسپولیس همراه بود را کاظمی قضاوت کرد. دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان در بازی رفت فصل گذشته را هم این داور سوت زد که تیم قلعه نویی با دو گل محمد محبی و کی روش استنلی موفق شد در تهران پرسپولیس گابریل کالدرون را شکست دهد.

در آن دیدار پرسپولیسی ها به شدت به قضاوت کاظمی معترض بودند و مدعی شدند این داور باید یکی از بازیکنان سپاهان را از زمین اخراج می کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس وحید کاظمی پرسپولیس وحید کاظمی بازی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو