Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از دادگستری آذربایجان‌غربی، در جریان بازدید  از منابع ملی  در کوه سیر ارومیه، منابع طبیعی و ملی را سرمایه های ملی و عمومی ملت و امید آیندگان خواند و حفظ و صیانت از آنها را وظیفه همگانی دانست.
وی به مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان دستور داد تا با ناقضان قانون و سوداگران و زمین خواران برخورد قاطع داشته باشند و به هیچ وجه مماشات نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال در این دستور تاکید کرده است که نباید اجازه داد صنعت کشاورزی و منابع طبیعی استان دستخوش غارت تعدادی منفعت طلب قرار گیرد و بیشتر مردم از این مواهب الهی محروم شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: منابع طبیعی آذربایجان غربی ارومیه کشاورزی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت

 رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس