Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص فوت مادر باردار در بیمارستان تازه تأسیس زنان و زایمان مهرزاد ارومیه اظهار کرد: پس از اطلاع از موضوع اقدامات لازم از سوی دادستان ارومیه معمول و بازپرس ویژه تعیین و جهت بررسی دقیق موضوع بازپرس در بیمارستان حاضر و تحقیقات مفصل پیرامون موضوع از افراد مرتبط انجام شد و دستورات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه منتظر نتایج کالبد گشایی و آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی هستیم، اطمینان داد چنانچه نتیجه بررسی‌ها حکایت از قصور و سهل انگاری باشد و علت بروز حادثه نیز ناشی از این قصور باشد برخورد لازم قانونی با خاطیان و مقصرین معمول و نتیجه به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز در این خصوص اظهار کرد: فوت مادر باردار در ارومیه در صورت اثبات قصور پزشکی در نظریه پزشکی قانونی، با جدیت پیگیری می‌شود.

ابراهیم حسنی در گفتگو با خبرنگاران درباره موضوع مرگ مادر باردار اظهار کرد: متأسفانه چند روز قبل مادر بارداری در بیمارستان جامع زنان در ارومیه فوت کرد، بلافاصله کارشناسان مربوطه در بیمارستان حضور یافته و به علت نامشخص بودن علت فوت، رضایت از خانواده متوفی برای کالبدشکافی دریافت و به پزشکی قانونی ارجاع شد.

وی افزود: در همین ارتباط جلسه‌ای با حضور رئیس و مدیر بیمارستان، مدیر خدمات پرستاری، مسؤول شیفت اتاق عمل، مسؤول شیفت زایمان، اعضای هیأت علمی، مدیر گروه زنان و زایمان دانشگاه و رزیدنت‌های کشیک شب برگزار شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در خصوص سیر بیماری و فوت مادر باردار بیان کرد: مادر باردار ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه شب به بیمارستان مراجعه و بستری شده و ساعت ۶ و ۲۷ دقیقه صبح تصمیم به سزارین اورژانس گرفته شده، مادر در عرض سه دقیقه به اتاق عمل منتقل و در بدو ورود به اتاق عمل دچار ایست قلبی تنفسی شده بود.

وی با بیان اینکه عملیات احیا در طول ۲ ساعت انجام شده که در نهایت مؤثر نبوده و مادر باردار فوت شده است، گفت: بعد از اعلام نتیجه نهایی توسط پزشکی قانونی کمیته دانشگاهی مرگ مادر باردار برگزار خواهد شد و در صورت وجود قصور پزشکی، مورد قابل پیگیری است.

کد خبر 5251624

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر عتباتی قوه قضاییه زنان باردار ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان ایلام انتخابات 1400 عکس استانها اردبیل مجلس شورای اسلامی اراک اقامه نماز جمعه فوت مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه