Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@00:47:10 GMT

تصادف زنجیره‌ای در خیابان پیروزی تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۱۷۱۸

تصادف زنجیره‌ای در خیابان پیروزی تهران

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از وقوع یکفقره تصادف چند وسیله ای در خیابان پیروزی و آسیب به 7 سواری خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر، رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر گفت: مقارن ساعت04:30  صبح امروز درمسیر خیابان پیروزی خیابان محصل یکدستگاه تویوتا با 7 وسیله دیگر  برخورد می نماید  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر اضافه کرد: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه حادثه، در این تصادف  که تویوتا باعث آن شد راننده  آن پس از دیدن صحنه تصادف و خسارات شدید به بار آمده از محل حادثه گریخت   .  

او گفت: بلافاصله پس از این حادثه کارکنان منطقه 13 پلیس راهور فاتب به همراه عوامل امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام نمودند .

سرهنگ رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب  از کلیه رانندگان خواست ، حین  حرکت  حتما تمام حواس خود را به رانندگی معطوف دارند و از انجام هرگونه حرکت و رفتاری که باعث پرت شدن حواس راننده از رانندگی گردد خودداری نمایند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنترل ترافیک پلیس راهور تصادف پلیس راهور تصادف تصادف زنجیره ای پلیس راهور فاتب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای در اتوبان مُهر _ لامرد ۶ خودرو با یک دیگر برخورد کردند.

این تصادف صبح امروز شنبه ۸ اردیبهشت در مجاورت روستای نورآباد شهرستان مهر رخ داد.

 این حادثه تلفات جانی نداشته است.

در این حادثه ۶ خودروی سواری با هم برخورد کرده اند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد