Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از جریمه ۱۱ میلیارد ریالی برای کشف ۶۰ هزار دلار آمریکایی قاچاق در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبر داد. - اخبار استانها -

احمد جعفری نسب در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به کشف انواع دلار آمریکایی قاچاق در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اظهار داشت: مأموران پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) در حال عبور مسافر از دستگاه ایکس ری موفق به کشف 60 هزار دلار آمریکایی قاچاق از یک نفر شدند و بلافاصله فرد متخلف را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارزش ارز خروجی 5 میلیارد و 537 میلیون و 520 هزار ریال برآورد شده است افزود: بر اساس قانون فرد متخلف به پرداخت 2 برابر ارزش ارز قاچاق یعنی به میزان 11 میلیارد و 75 میلیون و 40 هزار ریال جزای نقدی جریمه محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون‌شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود.

   قاچاقچی ارز در فرودگاه امام (ره) بیش از 14 میلیارد ریال جریمه شد

قاچاقچی ارز در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) 10 میلیارد ریال جریمه شد

 جعفری نسب تأکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به‌صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران فرودگاه بین المللی امام خمینی دلار آمریکایی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی گفت: پرونده ۳۹۴ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام توزیع آرد در شبکه رسمی، واحد متخلف را به پرداخت ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091848

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند