Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد لاکچری سوار با خودروی تویوتا 4 صبح امروز 7 ماشین را له کرده و پا به فرار گذاشت پلیس در جستجوی این مرد لاکچری سوار است.

سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از وقوع یک فقره تصادف چند وسیله‌ای در محدوده خیابان پیروزی خبر داد.

به گزارش رکنا،  سرهنگ رنجبر در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: مقارن ساعت ۴:۳۰ صبح امروز در خیابان پیروزی خیابان محصل یک‌دستگاه تویوتا با 7 وسیله دیگر  برخورد می‌کند که به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه حادثه ، راننده تویوتا پس از دیدن صحنه تصادف و خسارات شدید به بار آمده از محل حادثه می‌گریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه ماموران پلیس راهور فاتب به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شده و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند.

 رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب  از کلیه رانندگان درخواست کرد: حین رانندگی تمام حواس خود را به رانندگی معطوف کرده و از انجام هرگونه حرکت و رفتاری که باعث پرت شدن حواس می شود بپرهیزند./ رکنا

منبع: فردا

کلیدواژه: تصادف تویوتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند

رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۵:۱۰ بامداد امروز در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان - زاهدان، در اثر برخورد یکدستگاه اتوبوس با وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق ۲ نفر جان خود را از دست دادند. 

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یکدستگاه اتوبوس با یک وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی، خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و ۲ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند. 

وی با بیان این که علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است، گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت