Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان گزارش‌های موجود درباره ارائه طرح صلح به دولت افغانستان را تکذیب کرد.

«محمد نعیم وردک» سخنگوی دفتر سیاسی گروه طالبان گفت: «برخی رسانه‌ها اخباری را منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه گروه طالبان طرحی را برای صلح تدوین کرده و ماه آینده به دولت کابل ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین چیزی وجود ندارد.»

این در حالی است که پیشتر «ذبیح الله مجاهد»، سخنگوی گروه طالبان درست همزمان با پیشروی‌های میدانی این گروه اعلام کرد که بنا دارد طرح صلح مکتوبی را حد‌اکثر تا ماه آینده به دولت افغانستان ارائه دهد.

مجاهد گفت: «گفت‌وگوهای صلح در روزهای آینده تسریع می‌شود و انتظار می‌رود که در ارتباط با برنامه‌های صلح وارد مرحله مهمی شود.»

وی افزود: «تا دو طرف برنامه صلح کتبی خود را مبادله کنند، احتمالاً یک ماه طول خواهد کشید تا به این مرحله برسیم.»

 

 

 

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: طالبان طرح صلح گروه طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف

سفارت طالبان در مالزی اعلام کرد: رئیس سازمان بررسی و توسعه اتاق تجارت مالزی از نقیب‌الله احمدی، سفیر طالبان در این کشور برای حضور در کنفرانس بین‌المللی وقف که به میزبانی مالزی برگزار می‌شود، دعوت کرد.

این سفارت افزود: این مقام مالزیایی اظهارداشت که سرمایه‌گذاران مالزی خواهان سرمایه‌گذاری در افغانستان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟