Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی سپاه ، با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ستاد این نیرو برگزار شد .

به گزارش برنا، در این نشست که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد ، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و نیز فرماندهان قرارگاه های تابعه  این نیرو ، در گزارش هایی جداگانه ، وضعیت آمادگی‌های دفاعی و نظامی در جغرافیای ماموریتی را تشریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ارزیابی و بررسی تحرکات و رویدادهای امنیتی  ، تبادل نظر پیرامون موضوعات  مختلف امنیتی ، دفاعی و نظامی در تامین امنیت پایدار و تعمیق اشراف اطلاعاتی بر تحرکات در مناطق پیرامون  کشور از دیگر بخش‌های این نشست با حضور رئیس  ستاد کل نیروها مسلح بود.

سرلشکر باقری در این نشست با قدردانی از اهتمام و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروی زمینی سپاه در تامین امنیت پایدار در مناطق ماموریتی مرزی به ویژه در شمال غرب و جنوب شرق کشور گفت:

 به رغم توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان در توسعه تهدید در مناطق مرزی و پیرامونی کشور عزیزمان که برای جبران شکست های زنجیره‌ای خود در منطقه دنبال می‌شود ، به فضل الهی وضعیت امنیتی مرز ها در همه شاخص‌ها از رشد مثبت و اطمینان بخشی برخوردار است و این نشانگر تلاش موثر ، کارآمد و نتیجه بخش نیروی زمینی سپاه و سایر نیروهای عهده دار دار مأموریت امنیت مرزی است.

 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تحسین اقدام و همت بالای سرلشکر حسین سلامی در دوره جدید فرماندهی سپاه برای ارتقای توان و آمادگی های یگان های مردم پایه نیروی زمینی سپاه و تاکید بر دستاوردهای راهبرد  امنیت مردم محور ، به تاثیرگذاری مشارکت و نقش آفرینی مردم بومی در امنیت مناطق مرزی اشاره و یادآور شد :

 اقدامات  مردم یاری و حمایت از اقشار محروم و کم برخوردار و بهره گیری از ظرفیت های گوناگون عمرانی و خدماتی نیروهای مسلح در کمک به دولت و محرومیت زدایی ، راهبردی است که تجلی و تاثیر آن در جغرافیای ماموریتی نیروی زمینی سپاه به خوبی نمایان و آشکار است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تامین امنیت رشد نیروهای مسلح دولت سرلشکر باقری نیروی زمینی سپاه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد

خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: آنچه ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود. کاری بود که بر اساس قرآن صورت گرفت.

وی افزود: این حمله، حمله تنبیهی و عملیات وعده صادق بود و بخشی مربوط به گذشته است. آن بخشی که مربوط به گذشته بود را زدن و محکم زدیم. بخشی نیز مربوط به آینده است، آنچه مربوط به آینده است اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

امام جمعه موقت تهران نیروهای مسلح را بازوهای پرتوان ملت عنوان کرد و گفت: نیروهای مسلح دژ مستحکم ملت هستند و نمی‌گذارند دشمن کمترین تعرضی به کشور داشته باشد. مقام معظم رهبری تعبیری زیبایی هفته گذشته از نیروهای مسلح انجام دادند که فرمودند اینها مایه عزت دین هستند، اگر اینها نبودند با داعش نمی‌جنگیند و اگر حاج قاسم نبود و با داعشی ها نمی‌جنگید باید با آنها در خیابان‌های تهران می‌جنگیدیم. اینکه با امنیت زندگی می‌کنیم آموزش و پرورش دانشگاه و حوزه، کشاورزی، صنعت با آرامش اداره می‌شود در سایه خدمات این عزیزان است.

آیت الله خاتمی مساله امنیت را رکن و زیربنای همه توسعه‌ها دانست و بیان کرد: اولین ویژگی که قرآن برای یک جامعه نمونه بیان می‌کند امنیت است و همه نیروهای مسلح شایسته تکریم هستند. وزارت دفاع، نیروهای مسلح و سپاه و بسیج همگی ویژگی‌های که امیرالمونین توصیه کرده را دارند.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و شهادت مرحوم عبدالعظیم حسنی اظهار کرد: درباره عبدالعظیم تعبیری دیدم که نوشته بود او را زنده زنده دفن کردند و به شهادت رساند و ثواب زیارت ایشان ثواب زیارت امام حسین (ع) است.

وی ضمن گرامیداشت هفته کارگر تصریح کرد: وزیر کار گزارش عملکرد خوبی ارائه داد. مقام معظم رهبری فرمودند طبق آمار نیمی از جمعیت ما کارگران و خانواده‌های آنها هستند و اگر حال این نیم جمعیت خوب شود حال نیمی از جمعیت ایران به سامان خواهد رسید. آقا در مناسبت‌هایی که روز کار و کارگر است کلماتشان منشور است. به وزیر کار گفتم این منشور را تدوین و ترسیم کنید و بایدهای آقا را در ارتباط با کارگران از جمله امنیت شغلی را اجرایی و عملیاتی کنید. فرمایشات آقا وضع و خطابه نیست بلکه دستورالعمل اجرایی است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در ماجرای غزه شاهد جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها و اقتدار جبهه مقاومت بودیم، گفت: جمعی از دانشگاهی‌ها در آمریکا در دانشگاهی در کالیفرنیا و فرانسه به حمایت از مظلومین غزه برخواسته‌اند و کشوری که به دروغ خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کند ۱۰۰ نفر از این معترضین را دستگیر کرد. استاد برجسته روابط بین‌الملل در دانشگاه هاروارد می‌گوید آمریکا باید بپذیرد که نسل آمریکا نسلی است که به کلی تغییر کرده است معنای این حرف این است که بعد از حدود ۲۰۰ روز مقاومت مردم غزه بیداری وجدانی در دنیا شکل گرفته است.

دیگر خبرها

  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه