Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «مظفر تیموری» روز سه‌شنبه در نشست کارگروه فرهنگی و تبلیغات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه به نامگذاری ۱۲ تیربه عنوان سالروز تاسیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و افزود: به امر مقام معظم رهبری، دستور تشکیل کانون مرکزی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز صادر شد که هرساله شاهد برگزاری اینگونه جلسات هستیم و برنامه ها را در کمیته فرهنگی و تبلیغی دنبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گسترش پدیده قاچاق و تاثیر آن در تولید و تجارت قانونی، سرمایه گذاری و اشتغال خطر بزرگی محسوب می شود و باید به صورت جدی همه دستگاه ها و ادارات با این مقوله مبارزه کنند و برنامه های مناسبی داشته باشند و باید از ظرفیت همه دستگاه ها استفاده شود.

تیموری اضافه کرد، اگر بتوانیم از منظر فرهنگی و مسایل هنری به این معضل بپردازیم بی شک تاثیرگذارتر خواهد بود که در همین جلسه از این زاویه به قضیه نگاه می شود.

 این مسوول ادامه داد: قرار براین است این جلسات به صورت مستمر ماهانه یکبار و یا دوماه یکبار برگزار شود و همه ادارات به نوعی برنامه های پیشنهادی و فعالیت های خود را در همین راستا به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه دهند و اگر بتوانیم چند موضوع مهم را اولویت بندی کنیم و تا پایان سال آنان را بررسی کنیم حرکت مناسبی انجام داده ایم.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از مرکز صدا و سیمای کرمانشاه خواهان انعکاس فعالیت اعضای گروه شد و افزود: بهتر است اهالی رسانه و به ویژه خبرگزاری ها به ویژه ایرنا به انعکاس اخبار این جلسات بپردازند و قرار است کمیته رسانه هم با محوریت این خبرگزاری در این مقوله تشکیل و دنبال شود.

وی افزود: باید از ظرفیت دانش آموزان و آموزش و پرورش در این زمینه به خوبی استفاده شود، شبکه آموزشی شاد یک ظرفیت عالی در راستای کمک به اهداف کارگروه است و امیدواریم از ظرفیت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان نیز استفاده شود و در نهایت باید ظرفیت همه ادارات، هنرمندان و خبرنگاران لحاظ شود.

تیموری ادامه داد: چنانچه در سال ۹۹ جشنواره کالا و محصولات فرهنگی به منظور حمایت از کالاهای داخلی توسط هنرمندان برگزار شد و امیدواریم امسال موفق به برگزاری دومین جشنواره شویم.

او تاکید کرد که برای برگزاری این همایش به اعتبار و بودجه نیاز داریم و امید است از کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و یا از محل استانداری به این امر بودجه ای اختصاص داده شود.

وی در پایان با گرامیداشت ۱۴ تیر به عنوان روز بزرگداشت اهل قلم، ادامه داد: این روز بیانگر اندیشه و شخصیت صاحبان قلم است و هرگونه رشد، پیشرفت، پیروزی و آرامش ریشه در قلم و دانش دارد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایرنا رسانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمانشاه فرهنگ سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایرنا رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایرنا رسانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمانشاه فرهنگ سازی مبارزه با قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچیان انواع کالا در یک باربری خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۱ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق انواع کالا از جمله بادام هندی، مغز فندق و کشمش خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال، انواع اسپری و داروی خارجی به ارزش ۱۳۱ میلیون ریال، قهوه به ارزش ۳۶۵ میلیون ریال و انواع سیگار الکترونیکی ، مایع قلیان و پیپ خارجی به ارزش ۱۶۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت سه میلیارد  ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک باربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند