Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی ایران، یکی از موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال کشورمان بوده که در سال‌های اخیر در تیم ماریتیمو بازی کرده است.

تجربه موفق عابدزاده، پای پیام نیازمند دیگر دروازه بان ملی پوش ایران را هم به لیگ پرتغال باز کرده است. گفته می‌شود نیازمند با اتمام این فصل از مسابقات لیگ ایران، راهی پرتغال می‌شود تا به صورت رسمی به تیم پورتومیننزه بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال ایران که زیر ذره بین باشگاه‌های پرتغالی قرار دارد، این بار می‌تواند انتقال دیگری را در پرتغال رقم بزند. علیرضا بیرانوند دروازه بان اول تیم ملی ایران مدنظر باشگاه بواویستا پرتغال است و مسئولان این باشگاه، پیشنهادی را برای جذب او ارائه کرده‌اند.

بیرانوند فصل گذشته شرایط خوبی در تیم آنتورپ بلژیک نداشت و در بیشتر مسابقات، نیمکت نشین و حتی سکونشین بود. این دروازه بان همچنان با آنتورپ قرارداد دارد و به گفته «دیوید ون‌دن بروک» خبرنگار بلژیکی، باشگاه بواویستا خواهان جذب قرضی او شده است.

این در حالی است که بیرانوند پیش از این عنوان کرده بود اهداف بالاتری برای فوتبال اروپا دارد و بعید است بخواهد به تیمی برود که فصل گذشته در رده سیزدهم جدول لیگ پرتغال قرار گرفته بود.

از سوی دیگر، باشگاه آنتورپ با باشگاه یوپن برای جذب قطعی و دائمی «دی ولف» دروازه بان جوان به توافق رسید. در این صورت کار برای بیرانوند در آنتورپ سخت‌تر خواهد شد و باید دید این دروازه بان تیم ملی ایران چه تصمیمی برای ادامه راه خود اتخاذ خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر عابدزاده پرتغال علیرضا بیرانوند باشگاه آنتورپ امیر عابدزاده باشگاه آنتورپ پرتغال تیم فوتبال رویال آنتورپ تیم ملی فوتبال ایران علیرضا بیرانوند دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

به نقل از ایسنا بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900306

دیگر خبرها

  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرینات اختصاصی‌ علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت | ویدئو
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!