Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:01:41 GMT

وزیر دفاع ترکیه با همتای آمریکایی خود گفتگو می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۷۴۳۹

وزیر دفاع ترکیه با همتای آمریکایی خود گفتگو می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، «خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که قرار است فردا چهارشنبه با «لوید آستین» همتای آمریکایی خود درباره طرح حفاظت آنکارا از فرودگاه کابل بعد از خروج نظامیان اشغالگر ناتو (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) گفتگو کند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، «خلوصی آکار» در ادامه گفت که کشورش تا کنون در خصوص تفویض مسئولیت امنیتی فرودگاه بین‌المللی حامد کرزای در کابل به آنکارا به تصمیم نهایی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که دولت ترکیه پیشتر پیشنهاد داده که بعد از خروج نظامیان تروریست آمریکایی و اشغالگران ناتو از افغانستان، مدیریت و حفاظت فرودگاه بین‌المللی کابل را به شرط حمایت‌های مالی، سیاسی و لجستیکی متحدانش مخصوصاً واشنگتن برعهده بگیرد.

این در حالیست که پیشتر طالبان اعلام کرد که با حضور هر کشور خارجی در افغانستان مخالف است.

کد خبر 5252086

منبع: مهر

کلیدواژه: خلوصی آکار ترکیه لوید آستین شهر کابل ایالات متحده امریکا افغانستان عراق فلسطین روسیه رژیم صهیونیستی طالبان ایران لبنان سوریه برجام جنبش حماس عربستان سعودی ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748241

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • طرح فرودگاه عظیم ۳۵ میلیارد دلاری با ۴۰۰ گیت در دبی
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • ماموریت بلینکن در عربستان چیست؟
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا