Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@10:48:59 GMT

مدافع ملی‌پوش ایرانی به کایسری اسپور پیوست

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۷۱۵۳

یک رسانه ترکیه ای خبر داد مدافع ملی پوش ایرانی به تیم کایسری سپور ملحق شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت «timeturk» ترکیه خبر داد باشگاه کایسری سپور با مجید حسینی مدافع سابق ترابزون سپور قرارداد امضا کرد و بزودی به صورت رسمی این توافق اعلام خواهد شد.

کایسری سپور برای تقویت خط دفاعش برای فصل آینده با مجید حسینی مدافع ایرانی به توافق نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی به دلیل اختلاف مالی با باشگاه ترابزون سپور ماه گذشته از این تیم جدا شد.

حسینی از سال 2018 برای ترابزون سپور بازی می کرد. مدافع ملی پوش ایرانی در فصل گذشته 600 هزار یورو دستمزد سالیانه  داشت و در دو فصل ابتدایی حضورش 500 هزار یورو دریافت کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کرونای دلتا محسنی اژه ای هور العظیم پریسا جهانفکریان احمد متوسلیان سیدمجید حسینی کایسری اسپور نقل و انتقالات کرونای دلتا محسنی اژه ای هور العظیم پریسا جهانفکریان احمد متوسلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست