Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواست برای تصمیم‌گیری در مورد حوادث دیدار این تیم مقابل سایپا، به پیشینه سنگربان ذوبی‌ها توجه کند.

وحید محمدزاده، مدافع ذوب آهن درباره تساوی خانگی تیمش مقابل سایپا مصاحبه ای انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، محمدزاده در ابتدا گفت:

اگر در این بازی 10 نفره نمی‌شدیم با اختلاف چند گل سایپا را شکست می‌دادیم، ولی متأسفانه اخراج گردان باعث شد تا فشار زیادی روی تیم بیاید و بیشتر از 80 دقیقه 10 نفره بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال شرایط بدنی ما خوب بود و خیلی خوب مقاومت کردیم و بعد از 10 نفره شدن فقط یک فرصت به آنها دادیم. تک گل سایپا هم که روی یک شوت از راه دور به ثمر رسید.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به گل حساسی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد:

من سابقه گل زدن به پرسپولیس، استقلال و چند تیم دیگر را دارم و در لیگ قهرمانان آسیا هم گل زدم، ولی این گل خیلی به من چسبید و حساس‌ترین گلی بود که در ذوب‌آهن به ثمر رساندم. من بابت خیلی از اتفاقات دلم خیلی پر بود و دوست داشتم یک کار مثبتی برای تیم انجام دهم و خدا را شکر می‌کنم که با کمک بچه‌ها گل زدم تا حداقل بازی را نبازیم.

وی در مورد اخراج شهاب گردان از زمین مسابقه و محرومیتی که در انتظار این بازیکن خواهد بود، اظهار داشت:

اولاً در مورد آن برخورد باید بگویم که من نزدیک صحنه بودم و اعتقاد دارم که پای شهاب به بازیکن حریف برخورد نکرد. داور هم ابتدا کار زرد نشان داد، ولی نمی‌دانم کمک داور که 50 متر از صحنه دور بود چطور تشخیص داد که بازیکن باید اخراج شود؟! برای من یک مسئله دیگر هم عجیب است. در بازی با تراکتور یک پنالتی ناحق برای تراکتور گرفتند ولی چرا آنجا چنین اتفاقاتی رخ نداد تا نظر داور تغییر کند؟

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین خاطر نشان کرد:

من کاری به درست یا غلط بودن اخراج گردان ندارم، ولی معتقدم که فشار نیمکت سایپا نقش مهمی در این تصمیم داور داشت. فکر می‌کنم در فوتبال ایران خیلی از مسائل بیرون از زمین مسابقه رقم می‌خورد، ولی با قاطعیت می‌گویم هر طور که شده ما این تیم را در لیگ برتر نگه می‌داریم. در پایان فصل هم خیلی صحبت‌ها دارم و به موقع در این مورد صحبت می‌کنم که چه فشاری در این فصل به ما وارد شد تا حالا در آستانه پایان لیگ تن و بدن‌مان بلرزد و اینقدر استرس داشته باشیم. جای تیم ریشه‌داری مثل ذوب‌آهن در انتهای جدول نیست و متأسفانه اتفاقاتی رخ داد تا ما چنین وضعیتی را تجربه کنیم.

محمدزاده در پایان یادآور شد:

شهاب گردان نزدیک به 20 سال است که در لیگ بازی می‌کند و همیشه یکی از بازیکنان خوش‌اخلاق فوتبال ما بوده که هیچ حاشیه‌ای نداشته است. من امیدوارم اگر هم کمیته انضباطی می‌خواهد گردان را جریمه کند به پیشینه او توجه داشته باشد. شهاب بازیکنی است که حتی در تمرین هم هیچ حاشیه‌ای ندارد.

اخبار داغ 

شهلا جاهد در زمان اعدام چه گفت؟ / ناگفته های روز اعدام بعد از 11 سال برترین های قرن با حافظ کاظم زاده: شاید خود استقلالی ها هم انتخاب کنند، ترکیب قرمز باشد پاسخ تند باشگاه پرسپولیس به اظهارات مدیرعامل استقلال واکنش علی کریمی به قطعی برق پیانیچ و رد پیشنهاد بارسلونا برای فسخ قرارداد؛ احتمال کم بازگشت هافبک بوسنیایی به یوونتوس دور و نزدیک فوتبال؛ آیا لیونل مسی دیکتاتور بارسلونا است؟ (دوبله اختصاصی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف

به گزارش ورزش سه  سرماخوردگی اوستون اورونوف در آستانه بازی حساس مقابل نساجی شاید برنامه‌های تهاجمی اوسمار ویرا را بهم بریزد.

اورونوف در نیم فصل دوم و در فاز تهاجمی پرسپولیس بازیکن مهمی بوده و با اینکه در بازی‌های بزرگ مثل دربی سنتی پایتخت و دیدار مقابل سپاهان تمام فضاها از او گرفته شد اما در سایر دیدارها غالبا جزو نفرات برتر تیمش در بخش تهاجمی  ترکیب بوده است

با این وجود ساعاتی قبل از بازی سرخ ها در قائمشهر خبر رسید که این بازیکن دچار سرماخوردگی شده و حضورش در بازی عصر امروز در هاله‌ای از ابهام است.

چنانچه اورونوف به این بازی نرسد اوسمار دوباره باید تغییری در ترکیب بخش تهاجمی تیمش اعمال کند و با توجه به غیبت امید عالیشاه کار او سخت تر هم خواهد شد.

اگر اورونوف شرایط بازی را پیدا نکند شاید مهدی ترابی در پست وینگر چپ بازی کند ، سعید صادقی مثل نیم فصل اول به عنوان وینگر راست به ترکیب اصلی برگردد و وحید امیری در نقش هافبک آزاد پشت مهاجم نوک به میدان برود.

حالت دوم احتمال حضور محمد خدابنده لو در پست هافبک آزاد است که در این صورت ممکن است ترابی وینگر چپ  باشد و یکی از بین سعید صادقی یا وحید امیری به عنوان وینگر راست به میدان برود .

حالت سوم نیز ماندن ترابی در همان پست وینگر راست است  و شاید صادقی جایگزین اورونوف در پست وینگر چپ شود.

و بالاخره اینکه اگر خدابنده لو به ترکیب برسد احتمال حضور وحید امیری در پست وینگر چپ و باقی ماندن ترابی در پست وینگر راست نیز وجود دارد.

البته اوسمار می تواند از سروش رفیعی نیز یک خط جلوتر استفاده کند و مثلا سینا اسدبیگی یا محمد خدابنده لو را کنار مسعود ریگی بازی بدهد که در این صورت از بین سعید صادقی و وحید امیری باز هم یک نفر در ترکیب اصلی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان