Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران-  فناوری خودران یکی از جدیدترین و البته مهمترین مباحث مطروحه در صنعت خودرو است که مورد توجه اکثر کمپانی های فعال در این بخش قرار دارد. تسلا از پرچمداران این فناوری طی سال های گذشته بوده و ویرایش های متنوعی را روی محصولات خود آزمایش و نصب کرده است.

اما مبحث فناوری خودران علاوه بر خودروهای شخصی در رابطه با سیستم حمل و نقل عمومی نیز مدنظر قرار دارد و قطعا در آینده نزدیک شاهد فاز عملیاتی آن در کشورهای پیشرفته خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای نمونه در کشور چین که توجه ویژه ای به راه اندازی و استفاده در سطح گسترده از فناوری خودران دارد شاهد پروژه های مختلفی بوده ایم. از طرف دیگر فناوری خودران معمولا به عنوان ایده ای برای همراهی با وسایل نقلیه الکتریکی مطرح می شود که این مورد نیز اهمیت مهمی در کنترل آلودگی هوای کلان شهرها خواهد داشت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فناوری خودران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد

نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت طالبان با یک هیأت بزرگ اقتصادی امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

پیش از این یک هیأت اقتصادی سی و دو نفری از افغانستان به سرپرستی ملا عبدالغنی برادر که در ترکیب آن سه وزیر و معاونان تعدادی از وزارتخانه‌ها حضور داشتند به ایران سفر کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی بی طرف نیست ؛ چشم بسته در جنگ شلیک می کند
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن