Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ موسی بزرگی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: مالکان خودروهایی که از سال ۹۸ به وسیله پلیس توقیف و در پارکینگ وجود دارد می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس ۱۰+ برای آزادسازی خودروی خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: صیانت از اموال مردم، کاهش ضرر و زیان به خودرو ، کاهش هزینه های اضافی در ترخیص خودروها و تسریع در ترخیص خودروهای توقیفی، از اهداف ترخیص خودروهای رسوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جمله تسهیلات ارائه شده برای تشویق رانندگان به ترخیص خودروهای خود را تقسیط جرائم معوقه رانندگی در فرصت زمانی یکساله اعلام کرد و گفت: ترخیص خودروهای رانندگان فاقد گواهینامه با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز، ترخیص خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث با اخذ تعهد مبنی بر عدم تردد در معابر تا زمان اخذ این بیمه، و تخفیف در هزینه های پارکینگ، از دیگر تسهیلات ارائه شده در این زمینه است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان اظهار داشت: بخشودگی دو برابری جرائم رانندگی و محاسبه پارکینگ بر مبنای تعرفه سال ۹۴ از دیگر تسهیلاتی است که در این طرح در نظر گرفته شده است.

سرهنگ بزرگی بیان کرد: منظور از خودروهای رسوبی خودروهایی است که از سال ۹۸ تا پایان سال ۹۹ به علت تخلفات رانندگی، توقیف و در پارکینگ های راهور نگهداری می شوند.

وی یادآور شد: طرح ترخیص خودروهای توقیفی در استان سمنان شامل خودروهایی که دستور قضائی، اجرائیات دادگستری و مواد مخدر دارند، نمی شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: در طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی ۲ هزار و ۲۲۰ موتورسیکلت از ۱۰ هزار و ۶۵۰ موتور توقیفی ترخیص شد.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور ترخیص خودرو ترخیص خودروهای استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ واژگونی کامیون در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان یک مصدوم، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محور دامغان - سمنان ۴ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم، واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم، واژگونی سمند در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولاد محله به دامغان ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو