Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مشکلات مالی پرسپولیس به اوج خود رسیده است. بازیکنان این تیم از مدت ها قبل بابت عدم دریافت مطالبات خود ناراضی هستند.

سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از حضورش در این باشگاه مطالبات فصل گذشته آنها را پرداخت کرده اما مطالبات فصل جاری فقط ۵۵ درصد پرداخت شده که همین باعث نارضایتی بازیکنان پرسپولیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گذشته از آن مسئولان باشگاه پاداشی بابت بردهای اخیر این تیم و حتی قهرمانی سوپرجام پرداخت نکرده اند.

عدم‌پرداخت قراردادهای فصل جاری طبق قول داده شده موجب نارضایتی بازیکنان پرسپولیس شده و اعتراض شدید آنها در اردو را به همراه داشته است تا جایی که گل محمدی و سپس حمید مطهری مجبور شدند در کنفرانس خبری ابراز امیدواری کنند که باشگاه بتواند مشکلات و چالش های مالی تیم را حل کند.

همان طور که اشاره شد پرسپولیسی ها تا این لحظه ۵۵ درصد دریافتی داشته اند و این مهمترین دلیل ناراحتی بازیکنان بوده و گل محمدی نیز در حمایت از شاگردانش به این چالش بزرگ اشاره داشته است.

مدیران پرسپولیس این روزها چندان خود را به مربیان و بازیکنان نشان نمی دهند و آخرین حضور ابراهیم شکوری در رختکن پرسپولیس نیز تنش‌هایی به دنبال داشت. (پیش از دیدار با فولاد)

وعده پرداخت ۵ درصد از سوی سخنگو و معاون باشگاه پرسپولیس، اعتراض و مصاحبه های تند بازیکنان تیم علیه مدیران باشگاه را به دنبال داشت که تندترین آن احمد نوراللهی بود.

با این وجود خبردارشدیم جعفر سمیعی و دوستانش در هیئت مدیره قرار نیست از این باشگاه جدا شوند.

مدیرعامل و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به رغم ناکامی در جذب منابع مالی و مشکلاتی که قادر به حل آن نبوده اند تا پایان فصل جاری در این تیم خواهند ماند.

پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و حتی یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست.

بنابراین وزارت ورزش و جوانان حداقل تا پایان لیگ بیستم دست به ترکیب مدیریتی باشگاه پرسپولیس نخواهد زد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک

به گزارش "ورزش سه"، سفر به اراک در این فصل در فاصله دو ماه برای پرسپولیسی‌ها بسیار تلخ بوده و آنها دو شکست را در ورزشگاه آلومینیوم در لیگ برتر و جام حذفی تجربه کردند.

بازیکنان پرسپولیس که به شدت از دو بار کامبک خوردن و شکست در ضربات پنالتی ناراحت بودند، با چهره‌های درهم ورزشگاه را ترک می‌کردند.

هیچ‌یک از بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون اراک حاضر به گفت‌وگو نشدند تا سناریو هفته شانزدهم برای قرمزپوشان تکرار شود.

دیگر خبرها

  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)