Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار یحیی الهی روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در راستای مبارزه با قاچاق و حراست از سرمایه های ملی، ماموران، یک دستگاه کامیون حمل سوخت را در ایست و بازرسی "گشور" شهرستان دلفان شناسایی و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو مذکور  ۲۵ هزار لیتر بنزین قاچاق کشف شده است عنوان کرد: در این رابطه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری چهار مالخر تلفن همراه در خرم‌آباد 

رییس پلیس آگاهی لرستان نیز گفت: چهار نفر مالخر تلفن همراه در خرم‌آباد دستگیر شدند و ۷۴ دستگاه گوشی از آنها کشف و ضبط شد.

سرهنگ عباس نظری اعلام کرد: در پی افزایش سرقت گوشی های تلفن همراه در سطح شهرستان خرم‌آباد و تعدد مراجعه افراد مال باخته به پلیس آگاهی استان، کارآگاهان مبارزه با سرقت با استفاده از توان تخصصی و گستراندن چتر اطلاعاتی در یکی از محله های جرم خیز خرم آباد، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: در اجرای این طرح چهار نفر از افراد مالخر که در محله مذکور اقدام به خرید و فروش گوشی های مسروقه در کف خیابان می کردند دستگیر شدند و در این راستا ۷۴ دستگاه گوشی فاقد مدارک کشف و ضبط شد. 

سرهنگ نظری به سارقان و خریداران اموال سرقتی هشدار داد و گفت: پلیس با هرگونه بی قانونی و تعرض به اموال مردم با جدیت مبارزه می کند و به شهروندان نیز توصیه می شود هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

برچسب‌ها بنزین تلفن همراه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین تلفن همراه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بنزین تلفن همراه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی لرستان تلفن همراه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • همراه پرخرج
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد