Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: طرح «نذر آب ۴» در سه محور سلامت و بهداشت، معیشت و آب رسانی توسط هلال احمر گیلان، شهریور ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در خصوص جزئیات اجرای این طرح افزود: طرح کشوری «نذر آب ۴» در ۱۵ شهرستان استان‌های جنوب شرقی کشور با هدف تامین آب پایدار برگزار می‌شود، هشت شهرستان در سیستان و بلوچستان، سه شهرستان خراسان جنوبی، ۲ شهرستان هرمزگان و ۲ شهرستان در جنوب کرمان در این طرح از این خدمات بهره مند می‌شوند، همچنین استان گیلان طرح مذکور را در شهرستان فهرج استان کرمان با همکاری جمعیت هلال احمر استان اردبیل به عنوان استان معین اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی افزود: تحویل بسته‌های بهداشتی، اعزام تیم‌های تخصصی و پزشکی، توزیع بسته‌های مواد غذایی و آب رسانی از جمله اقدامات این طرح است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای طرح نذر آب در سال های گذشته اظهار کرد: در سه سال اجرای این طرح اقداماتی نظیر ارسال و تجهیز تانکر آب، توزیع آب معدنی، توزیع اقلام دارویی و بهداشتی و توزیع بسته‌های معیشتی، انجام شد.

سیاوش غلامی ضمن اشاره به نحوه دریافت کمک های مردمی اظهار داشت: خیرین و مردم گرانقدر استان گیلان می توانند از طریق شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۸۰۳۲، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۲۳۳۵۷۰۸۳ و شماره شبا IR۱۸۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۴۹۷۸۶۴۸۰۳۲ خیرین گیلان، نسبت به اهدای کمک های نقدی خود اقدام نموده و کمک های غیرنقدی خود شامل، بسته های معیشتی و بهداشتی، لوازم تحریر، دستگاه کلرزن، تانکر آب و لوله و اتصالات آب را به شعب جمعیت هلال احمر استان گیلان تحویل دهند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان طرح نذر آب ۴ جمعیت هلال احمر استان گیلان نذر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: با اطلاع به این جمعیت مبنی بر تصادف دو خودرو سواری به صورت رخ به رخ در ابتدای پل کره بس، تیم‌های عملیاتی پایگاه گدارکبک و پایگاه نگین به محل حادثه اعزام شدند.
ایرج کیانی افزود: پس از ارزیابی، رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۳ نفر از مصدومان توسط هلال احمر و ۴ نفر دیگر برای اعزام تحویل عوامل اورژانس شدند.
وی افزود: در این عملیات دو دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودرو نجات به همراه ۲ نفر نجاتگر کادر و ۴ نفر نیروی داوطلب بکارگیری شد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد