Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، فیلم سینمایی مسخ در مسلخ به تهیه کنندگی مهدی کوه‌زاده و کارگردانی جواد دارایی جایزه بزرگ هیات داوران هفدهمین جشنواره بین المللی آسیایی آمریکایی هیوستون را از آن خود کرد.

هفدهمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی-آمریکایی هیوستون (Houston Asian American Pacific Islander Film Festival)  از ۳ تا ۱۳ ژوئن برابر با ۱۳ تا ۲۳ خرداد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و برگزاری کارگاه آموزشی، نمایش فیلم‌های بلند، کوتاه و مستند و جلسات پرسش و پاسخ در شهر هیوستون ایالت تگزاس برگزار شد و در ۷ ژوئیه برابر (۱۶ تیر) به صورت رسمی برندگان خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره آسیایی آمریکایی هیوستون زیر نظر بنیاد چینی‌های آمریکا (Organization of Chinese Americans) به صورت مخفف OCA در سال ۲۰۰۴ و با هدف نشان دادن تنوع فرهنگی و مسائل مهم اجتماعی کشورهای پاسیفیک آسیایی آغاز به کار کرد. 

مسخ در مسلخ پیش از این برنده جایزه ویژه میراث و جایزه ویژه در بیست دومین دوره جشنواره استخوان های برهنه آمریکا شده بود. همچنین در جشنواره های دیگری چون چهل و دومین جشنواره بین‌المللی اِفِبو، چهاردهمین جشنواره فیلم‌های کودکان بنگلادش، هفتاد و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم سالرنو، پانزدهمین دوره جشنواره فیلم قبرس و پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی ماربلا و نوزدهمین جشنواره بین المللی ریورساید نیز حضور داشته و به نمایش درآمده است.

فریبا طالبی، سعید احمدی، فریبا ترکاشوند، فوژان احمدی، مهشید خسروی، ایمان صراف، آرزو بلالی دهکردی، فرحناز منافی ظاهر، رحمت شکرخنده، سارینا یوسفی، محمد اقلیمی بابانظر، امیر عباس قضایی، آوین کوه زاده، عسل شکری، خورشید حق مرادی، وانیا علیزاده و نادیا کلیوند بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی مسخ در مسلخ محصول مشترک سینمای ایران، آلمان، کانادا است که مدیر تولید بین المللی آن را گابریل بروسن بر عهده دارد.

برچسب‌ها سینمای ایران در جهان ایالت تگزاس فریبا طالبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران در جهان ایالت تگزاس فریبا طالبی سینمای ایران در جهان ایالت تگزاس فریبا طالبی جشنواره بین المللی دوره جشنواره مسخ در مسلخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هدف از برگزاری مراسم تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور، تقدیر از استادانی است که در راستای فرهنگ شاگردپروری اهتمام داشته و به نوعی در کنار مساله آموزش به امر تربیت و پرورش هم توجه ویژه داشته اند.

این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده از طریق دانشجویان دانشکده های برتر کشور انتخاب شده‌اند. در این راستا، از ۲۰ هزار دانشجو از ۵۰ دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی نظرسنجی شده و نهایتا اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کرده اند، برای تقدیر در این مراسم دعوت شده اند.

این مراسم از ساعت ۱۹ تا ۲۱ به همت بنیاد ملی نخبگان در هتل بین المللی اسپیناس برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094218 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد