Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون علمی رئیس جمهور، نخستین مرکز بین‌المللی نوآوری در کشور با عنوان "مرکز نوآوری یاس" از هفته آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مرکز نوآوری بین‌المللی یاس به همت دانشگاه بین‌المللی اهل بیت (ع) و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از یکشنبه 20 تیر ماه سال 1400 با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز با هدف حمایت از اکوسیستم کارآفرینی، تسهیل فرآیند تجاری‌سازی ایده‌های دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال و توانمندسازی دانشجویان مسلمان در اقتصاد دانش‌بنیان تأسیس شده‌ است و امکان برقراری ارتباطات گسترده با مراکز آموزشی و پژوهشی جهان اسلام و جذب دانشجویان مستعد و توانمند مسلمان در سراسر جهان را دارد.

مرکز نوآوری بین‌المللی یاس تلاش دارد با جذب، سازماندهی، مدیریت و هم‌افزایی شتاب‌دهنده‌ها، استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های ماموریتی دانشگاه اهل بیت (ع) نقشی کلیدی در توانمندسازی و توسعه فرهنگی و اقتصادی مسلمانان جهان داشته باشد.

این مرکز نوآوری امکان حضور دانشجویان خارجی را در شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها فراهم می‌کند. این دانشجویان پس از تحصیل و کسب مهارت در مرکز نوآوری یاس می‌توانند مقدمات توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان و استقرار شعب شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی در کشورهای خود را ایجاد کنند.

تسهیل‌گری معاونت علمی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در "گمرگ، مالیات و وزارت صمت"لزوم تقویت شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان به کمک راهکارهای خطرپذیر توسط صندوق نوآوری و شکوفایی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان علمی علم و تکنولوژی شرکت های دانش بنیان علمی علم و تکنولوژی دانش بنیان مرکز نوآوری بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محصولاتی، چون دستگاه همو دیالیز و یا تجهیزات صنایع بالادستی ازجمله این محصولات فناورانه است که در کنار جلوگیری از خروج ارز، با توسعه بازار صادراتی ارز آوری برای کشور هم داشتند. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بنابر اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری هم اکنون بیش از ۹ هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کنند که از این تعداد هزار شرکت محصولاتشان را به عرصه صادرات رسانده اند.

دیگر خبرها

  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • رسالت مالکیت فکری، شناسنامه‌دار کردن تولد نوآوری‌هاست
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد