Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابر علیدادی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: خط دوم ۷۰۰ میلیمتر جی.آر.پی(GRP) آبرسانی به حمیدیه به طول ۲۷کیلومتر با هدف پایداری تامین آب آشامیدنی این شهرستان  راه اندازی شده است.
وی گفت: برای اجرای این پروژه زیربنایی از محل آب غدیر در منطقه "ام الدبس" ۳۰۰میلیارد ریال هزینه شده است.
معاون آبرسانی سازمان آب وبرق خوزستان افزود: با بهره برداری از این پروژه آبرسانی ، حجم آبرسانی به شهرستان حمیدیه هشت هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش یافت و نیاز ساکنان ۱۱ روستای این منطقه به آب آشامیدنی و بهداشتی به صورت پایدار و دائمی تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته علیدادی خط دوم آبرسانی به شهرستان حمیدیه از پایین دست سد کرخه تامین می‌شود.
وی اظهار داشت: با توجه به خشکسالی و افزایش نیاز آبی شهرستان حمیدیه ، طی یک اقدام عملیاتی و شبانه روزی در مدت کمتر از یک هفته  ، طول ۲۷ کیلومتر خط انتقال سوسنگرد به حمیدیه ، نشت یابی تعمیر و وارد شبکه آبرسانی شد تا مردم این منطقه به صورت شبانه روزی از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند شوند.
علیدادی گفت:تعمیرات و نشت یابی این خط که مدت ها بدون استفاده بود توسط ۲  تیم عملیاتی و به صورت شبانه روزی صورت گرفت.
آب آشامیدنی غرب خوزستان شامل سوسنگرد ، حمیدیه و هویزه توسط شرکت آب غدیر و از تاسیسات شهدای فتح المبین واقع در منطقه ام الدبس تامین می‌شود.

برچسب‌ها سوسنگرد حمیدیه خوزستان آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوسنگرد حمیدیه خوزستان سوسنگرد حمیدیه خوزستان آبرسانی شهرستان حمیدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین

 رحمتی در بازید از طرح‌های مرزی و بین‌المللی شهرستان خداآفرین گفت: سد قیزقلعه‌سی یکی از افتخارات بزرگ مهندسان داخلی است که با اتکا به دانش و فن‌آوری بومی کشور ساخته شده و آماده بهره‌برداری است و سالانه ۲ میلیارد مترمکعب آب مرزی از طریق این سد تنظیم‌ و برای تامین آب حدود ۹ هزار هکتار از اراضی پایاب در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ایجاد کریدور ارس پایانه مرزی آق‌بند را نشانه نگاه راهبردی دولت به شهرستان مرزی خداآفرین دانست و گفت: اجرای این طرح افزون بر توسعه و پیشرفت این منطقه به‌ویژه در حوزه گردشگری، ترانزیت و اشتغال زمینه رشد و رونق منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین را نیز فراهم خواهد کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه ساخت ۱۰۷ کیلومتر مسیر راهبردی کریدور ارس از مطالبات مردم و رئیس جمهور است اضافه کرد: با برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی قسمت قابل توجه این طرح در کمترین زمان و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد