Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان هشتمین سمینار بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در دو بخش با رویکردهای کلاسیک و نظریه‌ها و روش‌شناسی‌های نوین منتشر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، ستاد برگزاری هشتمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی همزمان با برگزاری بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی با دعوت از پژوهشگران داخلی و خارجی در حوزه نمایش‌های آیینی_ سنتی، نشست‌های علمی_ تحقیقاتی خود را در دو بخش با رویکردهای کلاسیک و نظریه‌ها و روش شناسی های نوین، تطابق‌های علمی جهان شمول و نگاه به آینده (آینده‌پژوهی) برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژوهشگران و علاقمندانِ شرکت در سمینار تا تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به سایت ایران تئاتر نسبت به تکمیل فرم تقاضا و بارگذاری مدارک لازم اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کنند. چکیده مقالاتِ پذیرفته شده، ده روز بعد یعنی در تاریخ ۲۵ مرداد ماه اعلام خواهد شد و پژوهشگران تا پایان شهریور ماه برای ارسال مقاله کامل فرصت خواهند داشت.

به مقالات پذیرفته شده برای ارائه در سمینار با توجه به ارزیابی هیأت علمی سمینار و سطح کیفی مقاله، حداقل ۲۵ و حداکثر ۴۰ میلیون ریال کمک هزینه (حق التالیف) پرداخت خواهد شد و به صاحبان مقاله‌های پذیرفته شده، گواهی شرکت در سمینار داده می‌شود.

هشتمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی به صورت ارائه‌های حضوری و مجازی مقالات (سخنرانی و پوستر) و برگزاری میزگردها و کارگاه‌ها در هفته پایانی مهرماه و دبیری حمیدرضا اردلان برگزار می‌شود و مقالات ارائه‌شده در قالب مجموعه کتاب به چاپ خواهند رسید.

کد خبر 505728

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نمایش تئاتر هنرهای سنتی اعلام فراخوان فراخوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر موزه بزرگ خراسان گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ نمونه آثار هنری با موضوع روددزی‌های سنتی خراسان به نمایش گذاشته شده است.

علی صفرنژادافزود: موضوع اصلی این آثار برگرفته و اقتباس از نقوش فرهنگی، تاریخی و سنتی و هندسی خراسان و ایران است.

وی گفت: جقه دوزی، قلاب‌دوزی‌های ارومیه و رشت، بلوچ دوزی و آینه دوزی‌های سیستان و بلوچستان، پته دوزی‌های کرمان و سمنان و ... در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

مدیر موزه بزرگ خراسان افزود: این هنرمند در کنار نمایشگاه برپا شده در موزه بزرگ خراسان، به صورت کارگاهی نیز در حال تولید رودوزی‌های سنتی است.

 

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»