Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ظهر چهارشنبه در این آئین اظهار داشت: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زمان شیوع کرونا در کنار مدافعان سلامت برای مبارزه با این ویروس منحوس بوده است.

سعید کشمیری افزود: هر کدام از ما مسئولین مسئولیتی که قبول می‌کنیم یک روز باید آن را تحویل بدهیم و چه بهتر اینکه تحویل دادن مسئولیت رضایت خداوند و مردم را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام دشتی در طول دوره مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هر چه در توان داشت بدون هیچ اغماض و کم‌کاری چه در خصوص مسائل فرهنگی و چه مسائل و مشکلات دانشگاه، اساتید، دانشجویان در قالب اخلاص برای حل آنان آستین همت را بالا زد.

کشمیری با بیان اینکه حرکت وصف‌ناپذیر و ماندگار نهضت جهادی همراهان بیمار در ایام کرونا مایه عزت شد اضافه کرد: حجت‌الاسلام دشتی با پرونده درخشان دفتر در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را به نحوی اداره کرد که در بین تمامی دانشگاه‌ها محبوبیت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ابراز تقدیر و تشکر از تمامی عوامل رزمایش قرارگاه فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایثار و همدلی طلاب و روحانیون با حضور بر بالین بیماران کرونا و انجام خدمات داوطلبانه به عنوان همراه بیمار وصف‌ناپذیر بود.

در آئینی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور و مسئولین دانشگاه‌های استان بوشهر از خدمات مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های علوم پزشکی، پیام نور و فرهنگیان تقدیر و مسئولین جدید این دفتر نمایندگی معرفی شدند.

در این آئین از زحمات حجت‌الاسلام عباس دشتی مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام مهدی جمالی به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، حجت‌الاسلام حسین حاجیانی به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور و حجت‌الاسلام سید عبدالجلیل حسینی به عنوان مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان معرفی شدند.

کد خبر 5252857

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مهدی جمالی مصطفی رستمی نهاد رهبری در دانشگاهها ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه قطعی برق گرگان ایلام اردبیل خشکسالی یاسوج مصرف برق اراک عکس استانها حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۷ درصدی جابجایی مسافران نوروزی در فرودگاه‌های هرمزگان
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.
جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگردند.

دیگر خبرها

  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید