Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به اظهارات مینو محرز مبنی بر شکست پروژه تولید مشترک واکسن ایران و کوبا بیان کرد: این اظهارات کذب محض بوده و متاسفانه انگیزه برخی افراد برای ما هم نامشخص است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: کار مشترک تولید واکسن بین ایران و کوبا به خوبی پیش رفته است و شاید از بسیاری کارهای مشترک در حوزه واکسن، هماهنگ‌تر و منظم‌تر باشد این چنین مورد هجمه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانپور اظهار کرد: این تولید مشترک واکسن با روابط و تعامل نزدیک پیش رفته و امروز به مرحله تولید رسیده است و حتی در روزهای آتی اولین محموله واکسن تحویل می‌شود و هر هفته و هرماه تولید آن افزایش پیدا خواهد کرد و نمی‌دانیم رو برخی چراو با چه هدفی این کار خوب را تحت الشعاع قرار می‌دهند؟

سخنگوی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: رفتار نکوهیده، متناقض و غیرحرفه‌ای این روزها بیداد می‌کند، اما این رفتار و گفتار از برخی اساتید جامعه پزشکی به هیچ‌وجه پذیرفته نیست.

گفتنی است؛ توضیح مینو محرز درباره واکسن کوبایی: گفتند خودمان و کشورهای آمریکای جنوبی بیشتر نیاز داریم.

محرز گفت: مرحله سوم واکسن کوبایی را به برخی افراد در ایران تزریق کردند و بعد قرار بود یک پروژه مشترک باشد که بعد سفیر این کشور اعلام کرده بود ما چنین پروژه ای نداریم.

وی افزود: برای اینکه خود کشور کوبا به این واکسن دستور «تزریق اضطراری» داد و گفت کشور خودم و کشورهای دیگر آمریکای جنوبی بیشتر نیاز دارند و بنابر این اولویت را به آنها داد.

محرز بیان کرد: سفیر این برنامه را اعلام کرد و این پروژه مشترک، اگر هم باشد، به تأخیر افتاده و نمی تواند خیلی کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن پاستور واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

درهمین رابطه اوستون اورونوف‌ ستاره پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: ارتش سرخ؛ به شما افتخار می‌کنم، خیلی خوشحالم که با شما در یک تیم بازی می‌کنم.

کد خبر 847410 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن