Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@00:10:15 GMT

دیدار وزیر خارجه هند با ظریف

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۹۳۹۴

دیدار وزیر خارجه هند با ظریف

وزیر امور خارجه هند که برای سفری کوتاه به تهران سفر کرده است ، عصر امروز با محمدجواد ظریف، همتای ایرانی خود دیدار و رایزنی کرد.

وزیر خارجه هند عصر روز چهارشنبه به منظور دیدار با مقامات تهران  وارد ایران شده است .

«سوبرامانیام جایشانکار» در سفر به تهران علاوه بر دیدار با همتای ایرانی خود ، طبق برنامه پیش بینی شده با ابراهیم رییسی  رییس جمهور منتخب نیز دیدار و رایزنی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش بینی می شود که محور اصلی گفت وگوهای این دیپلمات ارشد هندی با مقامات تهران ،اخرین تحولات افغانستان و روابط دو جانبه باشد

وزیر خارجه هند قرار است پس از اقامت کوتاه در تهران راهی مسکو شود
برخی از رسانه های خبری اعلام کردند که وزیر خارجه هند حامل پیام نخست وزیر این کشور برای ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور منتخب ایران است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزیر خارجه هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الجزیره، وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که فیصل بن فرحان آل سعود وزیر خارجه این کشور در ریاض با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود دیدار کرده است.

بر اساس این گزارش در این دیدار موضوع غزه و گذرگاه رفح و آتش‌بس و ورود کمک‌های انسانی به غزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.

وزیر خارجه آمریکا که کشورش یکی از مهم‌ترین حامیان رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و استمرار جنایات آن به شمار می‌رود، مدعی شد که برای تامین مطالبات انسانی در غزه نیاز به آتش بس وجود دارد. این ادعا در حالی مطرح شده که واشنگتن تاکنون ۳ بار به تنهایی قطعنامه‌های آتش بس مطرح شده در شورای امنیت را وتو کرده است.

وی خواستار تقویت تلاش‌ها برای ایجاد ثبات و منع گسترش درگیری‌ها در منطقه شد و گفت که بهترین کار برای بهبود شرایط انسانی در غزه رسیدن به آتش بس است.

بلینکن ادامه داد که استمرار کمک‌های انسان‌دوستانه طی روزهای آینده محور مذاکرات وی با دیگر طرف ها خواهد بود. وی همچنین از تلاش های نخست وزیر و وزیر خارجه قطر برای رسیدن به آتش بس تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 6092017

دیگر خبرها

  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین