Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@21:49:11 GMT

واکنش باشگاه نساجی به تحرکات مجازی علیه تیم

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۹۴۸۶

روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران به برخی اعتراضات که در فضای مجازی و حقیقی پیرامون تیم وجود دارد، واکنش نشان داد.

تیم فوتبال نساجی مازندران از 9 بازی اخیر پس از انتخاب ساکت الهامی به عنوان سرمربی توانسته به 5 پیروزی و یک تساوی دست پیدا کند و البته سه بازی را هم با شکست پشت سر گذاشته است؛ نتایجی که روندی کاملا صعودی برای این تیم رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم شب گذشته در آبادان مقابل تیم پورموسوی که 2 پیروزی پیاپی کسب کرده بود، نیز با سوپرگل شیری با امتیاز به خانه بازگشت.

به گزارش طرفداری، با این حال و در شرایطی که نساجی توانسته با سرمربی جدید خود به وضعیت نابسامان گذشته خاتمه دهد، برخی تحرکات در فضای مجازی و اعتراض به چرایی بازی نکردن برخی بازیکنان سبب شده تا روابط عمومی باشگاه با انتشار متنی خواهان انسجامِ هواداران در هفته های باقی مانده شود. این متن که خطاب به هواداران تیم نوشته شده را در ادامه می خوانید.

« هواداران عزیز و محترم نساجی، ٢۶ هفته از فصل جاری در شرایط ویژه کرونایی و برنامه ریزی نامنظم و طاقت فرسای لیگ گذشته است و در کنار هم تلخ و شیرین چشیدیم و هنوز عاشقانه تیم خود را حمایت می‌کنیم تا کفه خوشی‌ها به ناخوشی بچربد.

در این میان گاهی شیطنت‌هایی در فضای مجازی رخ می‌دهد تا حقیقت را وارونه جلوه دهد. به خصوص در شرایطی که حضور هواداران در استادیوم میسر نیست و می‌توان آرای هواداران دلسوز نساجی را مصادره کرد.

به گواه کارشناسان منصف و آمارهای دقیق فوتبالی تیم فوتبال نساجی بعد از تغییرات کادرفنی و بازیکنان در میانه فصل نتایج درخشان و موثری را کسب کرده است؛ که حاصل زحمت تک تک بازیکنان و کادر است اگرچه هنوز هم شرایط ویژه و سخت وجود دارد و ما انتظارمان از هواداران این است که بی توجه به شانتاژهای فضای مجازی مثل همه این سال‌ها کنار تیم خود بایستند و راه برای موفقیت نساجی هموار شود.

مطمئن هستیم در آینده که به این روزها نگاه کنیم با لبخند و مرور خاطره خوش خواهد بود.

هواداران عزیز، با آرامش ، صبر و تزریق آن به اعضای کادرفنی و بازیکنان به تیم خودتان کمک کنید و دقیقا چنین روزهایی ثابت می‌کند چه اندازه دل درگروی نساجی بزرگ مازندران داریم.»

اخبار داغ 

فیلم گریه های سارا و نیکا بخاطر انتشار فیلم حضورشان در استخر مختلط برترین های قرن با هومن افاضلی؛ بلاژویچ عاشق علی کریمی بود، حسن آقا حبیبی هرگز دریبل نمی خورد! مهدی تارتار در گفتگو با طرفداری: پرسپولیس تیم دوم من است؛ ما سپاهان را شکست دادیم پشت صحنه تیم منتخب با محسن خلیلی: سلام عربی است! / فیلم واکنش جرارد پیکه به باخت اسپانیا: پرتاب سکه برای زدن ضربات پنالتی ناعادلانه است تبعات ویدیوی نژادپرستانه آنتوان گریزمان؛ قرارداد کونامی با ستاره فرانسوی فسخ شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقاء امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا  ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص  رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است ، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح ، مهمات ، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی ؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی