Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز با حضور در استان سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از قسمت‍های مختلف ساختمان مرکز هماهنگی‍های همکاری بین المللی امنیت دریایی، از افتتاح این مرکز اطلاعاتی و عملیاتی با حضور مقامات لشکری و کشوری در آینده نزدیک در چابهار خبر داد.

وی گفت: پایش محیط امنیتی اقیانوس هند، افزایش آگاهی های محیطی از طریق به اشتراک گذاشتن داده های هواشناسی و اقیانوس‌شناسی محلی و منطقه‌ای  یکی از اهداف افتتاح این مرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش  اضافه کرد: ایجاد هماهنگی برای اقدام امنیت آفرین در دریاهای آزاد و هدایت رزمایش های مرکب دریایی در منطقه چابهار و اقیانوس هند از دیگر فعالیت‌های این مرکز اطلاعاتی و عملیاتی خواهد بود.

دریادار حسین خانزادی، ایجاد محیط امن دریانوردی و مبارزه با ایجاد کانون‌های ناامنی در منطقه شمال اقیانوس هند را از دیگر فعالیت‌های این مرکز عنوان کرد و گفت:  ایجاد یک شبکه کنترل فرماندهی و هوشمند در این مرکز به مقامات لشکری و کشوری کمک می‌کند تا بتواند در سوانح و بلاهای طبیعی بهترین تصمیم‌گیری را بگیرند.

بر اساس این گزارش، ریاست این مرکز بر عهده فرمانده نیروی دریایی ارتش خواهد بود و مسئولانی از سایر ارگان ‌ها اعم از سازمان بنادر و کشتیرانی، شیلات، نفتکش، دریابانی، نیروی انتظامی و نیروی دریایی سپاه اعضای مرکز هماهنگی همکاری‌های بین‌المللی امنیت دریایی را تشکیل خواهند داد./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر دریادار خانزادی نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرزهای هوایی کشور حراست و پاسداری می کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرزهای هوایی کشور برقرار است.

امیر الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد.

کد خبر 6093097 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان