Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:44:49 GMT

دانشگاه محیط تحول و رقم خوردن سرنوشت کشور است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۰۴۳۸

دانشگاه محیط تحول و رقم خوردن سرنوشت کشور است

ایسنا/بوشهر رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با حضور در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: دانشگاه محیط تحول و رقم خوردن سرنوشت کشور بوده و دانشگاه به تعبیر امام خمینی (ره) مبدا تحولات است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در نشستی با روسای دانشگاه های استان بوشهر اظهار کرد: اینکه امروزه در عرصه بهداشت یکی از کشورهای مرجع و ارائه کننده خدمات بهداشتی هستیم اگر ظرفیت و فرصت به دانشگاه علوم پزشکی داده شود خدماتی ارائه می‌شود که به مراتب بهتر از بسیاری از کشورهای دیگر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقوع انقلاب اسلامی در کنار عزم و اراده و حاکمیت خاص مردم نارضایتی و کینه ورزی دشمنان را در پی داشته است که در عرصه های مختلف به دنبال آسیب زدن به این کشور بوده‌اند.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور بیان کرد: در این فضا در کنار توفیق الهی، آنچه که مسئولیت بخش این کشور خواهد بود همت، عزم و اراده‌ای بوده که در بین آحاد مردم وجود داشته است.

رستمی خاطرنشان کرد: هرجا که عزم و اراده بوده توفیق هم در کنارش حضور داشته و بازدارندگی و توانمندی که در فضای علم و دانشگاه ایجاد شده جز توفیقات بوده است.

وی گفت: با اعتماد به جامعه پزشکی پذیرندگانی از کشورهای دیگر رجوع کرده و خدمت می‌گیرند که تمامی این امکانات با عزم و اراده و توکل رخ داده است.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور عنوان کرد: اگر در اپیدمی بیماری کرونا ما توانسته‌ایم واکسنی را ارائه دهیم و با افتخار رهبر عزیزمان آن را تزریق کند و به ایمنی برسد و با این عمل اطمینان و علم دانشمندان جوان کشور را به نمایش دهد، ناشی از باور، عزم، اعتماد به نفس و امیدواری است.

رستمی بیان کرد: بیش از صد سال است که واکسن در کشور تولید می‌شود اما فرایند تولید واکسن  برای بیماری کرونا برای اولین بار خط تولید از ابتدا تا انتها در داخل کشور در حال انجام شدن است.
وی افزود: بازدارندگی که بعد از تولید واکسن اتفاق خواهد افتاد هم برای بیماری‌های همه گیر قبلی که نیاز به واکسن داشته اند و هم برای بازدارندگی در مقابل جنگ های بیولوژیکی به توانایی رسیده است.

وی یادآور شد: در دفاع مقدس و در جنگ خلیج همیشه فارس این جوانان حضور داشته و در برابر متجاوزان ایستادن و اجازه خدشه وارد شدن به این سرزمین را ندادند.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور خاطر نشان کرد: در بحث بازسازی اماکن جنگ زده‌ها و مهاجرت‌ها در آن شرایط سخت آن زمان رهبرکبیر انقلاب بحث دانشگاه را به میان آورد که ناشی از اهمیت این محیط برای سرنوشت کشور است.

رستمی افزود: سم بازدارنده حرکت هر کشور ناامیدی است و در محیط دانشگاه همه باید تزریق کننده و بارورکننده امید، اعتماد به نفس و باور به آینده روشن با همت و عزم و اهتمام باشند.

وی با بیان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و مجاهدت در راه دین خدا که خداوند توفیقش را به حاج آقا دشتی داده است خاظر نشان کرد: حاج آقا دشتی با حفظ سمت خود تلاش او در قالب همکاری و همراهی در نهاد دانشگاه ادامه خواهد داشت.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور تصریح کرد: در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شاهد حضور حجت السلام دکتر جمالی خواهیم بود که وظیفه حمایت و نظارت بر فضای کلان دانشگاه، کمک به ریاست دانشگاه، همدلی با اساتید و کارمندان دانشگاه و دانشجویان عزیز بویژه حمایت از تشکل‌های انقلابی و دانشجویی که به سمت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است را از او خواهانیم.

رستمی یادآور شد: در دانشگاه فرهنگیان شاهد حضور حجت السلام حسینی خواهیم بود که این  دانشگاه به یک جهت مهم ترین دانشگاه کشور هست چون تربیت معلم هایی را داریم که مدیریت یک نسل را به عهده دارند که باید از این  دانشگاه حمایت شود.

وی گفت: در دانشگاه پیام نور حضور حجت السلام حاجیانی را شاهد هستیم که در بعد دانشگاهی مهم بوده و برای توسعه آموزش و پرمخاطب کشور و استان  نیاز به نگاه ویژه دارد.   
در آئینی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور  و مسئولین دانشگاه‌های استان بوشهر از خدمات مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظمرهبری در دانشگاه‌های علوم پزشکی، پیام نور و فرهنگیان تقدیر و مسئولین جدید این دفتر نمایندگی معرفی شدند.

در این آئین از زحمات حجت‌الاسلام عباس دشتی مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام مهدی جمالی به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، حجت‌الاسلام حسین حاجیانی به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور و حجت‌الاسلام سید عبدالجلیل حسینی به عنوان مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی حجت الاسلام عزم و اراده حضور حجت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۷ درصدی جابجایی مسافران نوروزی در فرودگاه‌های هرمزگان
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.
جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگردند.

دیگر خبرها

  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید