Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@23:55:31 GMT

صعود چراغ خاموش شهرخودرو به رده پنجم

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۲۱۸۸

در چارچوب هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر تیم فوتبال شهرخودرو موفق شد در خانه با یک گل از سد نفت مسجد سلیمان عبور کند. این نتیجه در حالی به دست آمد که هدایت دو تیم بر عهده تیمی از مردانی بود که در سالهای گذشته پیراهن استقلال را بر تن می‌کردند.

در حالی که هدایت تیم شهرخودرو بر عهده مهدی رحمتی یکی از کاپیتان‌های سابق و مردان پر افتخار تاریخ باشگاه استقلال بود، محمد نوازی، اشکان نامداری و علی سامره او را همراهی می‌کردند و در سوی دیگر میدان هم مردانی مثل حنیف عمران زاده و سعید لطفی، محمود فکری یکی دیگر از کاپیتانی سابق و پر افتخار استقلال را همراهی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شهرخودرو به پایان رسید تا شاگردان رحمتی ۳۷ امتیازی شده و به رده پنجم جدول صعود کنند. اعضای تیم پدیده در حالی به رده‌ای آبرومند و خوب در جدول رده بندی رسیدند که فصلی پر فراز و نشیب را به لحاظ مدیریتی تجربه می‌کنند و شرایط تیم شان پایدار نبود؛ که این بی ثباتی و مشکلات عدیده، ارزش کار آنها را بیشتر می‌کند.

شهرخودرو با هدایت رحمتی در حالی در رده پنجم قرار گرفته که تیم تحت هدایت قلعه نویی در رده چهارم و شاگردان علیرضا منصوریان در رده ششم قرار گرفته‌اند و احتمال جابجایی رده‌های این تیم‌ها در هفته‌های آتی با توجه به فشردگی امتیازات وجود دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ برتر شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی

شاگردان مورایس با پیروزی مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی فوتبال صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده هادی علی نیافر بود که به فرشاد احمدزاده، پیام نیازمند و هادی محمدی از سپاهان و علی فاتح بازیکن استقلال ملاثانی کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی