Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در زمینه بهره‌برداری از معادن و صنایع معدنی استان خراسان جنوبی به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان بین ستاد توسعه خاوران و بخش خصوصی به امضا رسید.

دوره اجرای این تفاهم‌نامه که روز پنجشنبه در یازدهمین نشست ستاد توسعه خاوران به ریاست استاندار خراسان جنوبی مبادله شد، ۳۶ ماه و میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای اجرای آن ۵۰۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اجرای کامل این طرح در شهرستان‌های نهبندان، بشرویه، طبس، قاینات و خوسف زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر فراهم می‌شود.

در متن این تفاهم‌نامه آمده است: به منظور توسعه، پیشرفت و تعالی استان و ایجاد و گسترش زمینه‌های همکاری، هدایت و حمایت سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی، در راستای سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی و اصل ۴۴ قانون اساسی، نیل به اهداف و برنامه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری و توسعه همچنین استفاده از توانمندی و پتانسیل‌های موجود استان، این تفاهم‌نامه فی ما بین ستاد توسعه خاوران به نمایندگی "حمید ملانوری شمسی" استاندار خراسان جنوبی و شرکت توسعه معادن فلات زرین کیمیا به نمایندگی "علی آریامنش" به عنوان سرمایه‌گذار بخش خصوصی تنظیم و مورد توافق طرفین قرار گرفت.

هدف از تفاهم‌نامه بسیج امکانات معنوی و مادی برای اطمینان‌بخشی، تسهیلگری و تسریع در انجام فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در راستای اهداف توسعه‌ای استان برای رسیدن به توسعه‌ای پایدار، همه جانبه و متوازن عنوان شده است.

استاندار خراسان جنوبی امروز در یازدهمین نشست ستاد توسعه خاوران گفت: با تلاش همه کمیته‌های ذیل ستاد تاکنون ۴۰ مجوز بی‌نام در کمیته زیربنایی صادر شده و آماده تحویل به سرمایه‌گذار است.

حمید ملانوری به اقدامات کمیته‌های ذیل این ستاد اشاره کرد و افزود: وجود مجوزهای بی‌نام، بازه ورود و آغاز به کار سرمایه‌گذار را کوتاه می‌کند.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۰۱ طرح با قابلیت سرمایه‌گذاری در استان احصا شده است که به طور کامل بر اطلس سرمایه‌گذاری نقطه‌گذاری می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: هدف اصلی ما در ستاد توسعه خاوران، تسهیل و تسریع در امور و برداشتن دغدغه از مسیر سرمایه‌گذاران است.

ستاد توسعه خاوران با ابتکار استاندار خراسان جنوبی سال گذشته در این استان راه‌اندازی شد و توسط وزیر کشور به عنوان طرح الگویی به تمامی استان‌ها ابلاغ شده است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی ستاد توسعه خاوران سرمایه گذاری تفاهم نامه بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان ضمن امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون والیبال عمان، در جلسات مختلف به دیدار و گفت‌وگو با مسئولان ورزش این کشور و رئیس فدراسیون عمان پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختلف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفت‌وگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر رؤسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امور خارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفت‌وگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب (جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان