Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@21:54:36 GMT

شبکه سراسری برق پایدار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۵۸۶۶

شبکه سراسری برق پایدار شد

ایران اکونومیست- سخنگوی صنعت برق گفت: وضعیت شبکه سراسری برق پایدار است و تلاش ها برای کاهش خاموشی ها ادامه دارد.

مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه تلاش برای بهبودی بیشتر ادامه دارد، اظهار داشت: تولید نیروگاه‌های برق حرارتی در وضعیت پایداری است و میزان تولید برق نیروگاه‌های حرارتی از ۵۰ هزار مگاوات گذشته است ولی کماکان واحدهای برق آبی دچار محدودیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی صنعت برق افزود: با برقرار کردن یک ترانس از پست تهرانپارس که روز گذشته حادثه دیده بود، خاموشی در مناطق شرق و شمال شرق استان تهران کاهش یافته و تلاش می‌شود با برقدار کردن ترانس دوم تا روز شنبه به طور کلی خاموشی‌های این منطقه به طور کامل مرتفع شود.

رجبی مشهدی ادامه داد: از صنایع عمده که تعطیلات و تعمیرات خود را به این ایام منتقل کرده‌اند تشکر می‌کنیم و برابر با مصوبه هیأت وزیران که در روز گذشته ابلاغ شد معادل انرژی کاهش یافته که در دوره بعد مورد استفاده قرار می‌گیرد با تعرفه صفر محاسبه شود.

وی افزود: علاوه بر آن مشوق‌هایی نظیر امهال بدهی‌های مالیاتی و تعهدات بیمه‌ای این دسته از مشترکان در کارگروهی که تعیین شده در دستور کار و بررسی است.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان ساخت: براساس تصمیم‌های این مصوبه تا پایان مردادماه، پنجشنبه‌ها اداره‌ها و سازمانهای دولتی، بانک‌ها و سایر نهادهای عمومی تعطیل هستند.

وی افزود: واحدهای صنعتی که دارای مولد خود تأمین برق هستند در سقف برق تولیدی واحد خود، امکان مصرف برق دارند و برق مازاد آنها را شرکت توانیر به نرخ ۳ هزار و ۸۰۰ ریال به ازا هر کیلووات ساعت خریداری می‌کند.

 

 

 شبکه خبر

برچسب ها: صنعت برق ، مصرف برق ، خاموشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صنعت برق مصرف برق خاموشی صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

به گزارش ایسنا، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه