Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدرضا نوروزپور در این پیام که امروز پنجشنبه منتشر شد، افزود: خبر درگذشت همکار تلاشگر، متعهد و ارجمندمان جناب آقای «داریوش غفاری» موجب تألم و تأثر فراوان اینجانب و همکاران شد.

وی افزود: مرحوم غفاری از جمله خبرنگاران، دبیران و  مدیران ایثارگر و متعهد ایرنا بود که تا آخرین روزهای عمر خویش و با وجود بیماری سخت سرطان به فعالیت خبری ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: بی شک از دست دادن این خبرنگار توانمند خسران بزرگی برای خبرگزاری ایرنا است.  

نوروزپور، این مصیبت را به خانواده داغدار داریوش غفاری، به خصوص همسر و فرزندان ایشان و همه همکاران سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب عفو و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسالت کرده است.

 داریوش غفاری از خبرنگاران و دبیران با سابقه و متعهد سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و از فعالان رسانه‌ای کشور، صبح امروز پنجشنبه پس از تحمل یک دوره بیماری در تهران درگذشت.

او نزدیک به سه دهه در حوزه های مختلف خبری از جمله خبرنگار حوزه مجلس و دولت، دبیر گروه سیاسی، رییس دفتر ایرنا در کوالالامپور (مالزی) و ریاست مراکز ایرنا در استان‌های قم و البرز و دفتر نوشهر در غرب مازندران فعالیت کرده بود.

او همچنین از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بود.

غفاری متولد آذرماه ۱۳۵۰ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بود، اما پیش از آنکه ۵۰ سالگی اش را در میان خانواده و دوستانش جشن بگیرد، در بیمارستان شریعتی تهران دعوت حق را لبیک گفت و روحش از این دنیای فانی پر کشید.

 پیکر مرحوم غفاری  ساعت ۱۰ صبح فردا جمعه- ۱۸ تیرماه - در قطعه نام آوران بهشت زهرا تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

برچسب‌ها محمدرضا نوروزپور خبرنگار ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدرضا نوروزپور خبرنگار ایرنا محمدرضا نوروزپور خبرنگار ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت