Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مهدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه نقاشی با موضوع زندگی آیت‌الله‌العظمی حسینی شاهرودی در نگارخانه زر آب شاهرود افتتاح شد، ابراز داشت: در این نمایشگاه هفت اثر نقاشی به معرض دید عموم گذاشته‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه عنوان این آثار ملائکه نام دارد، افزود: دو هنرمند به سبک اکرولیک و آیات قرآن این نقاشی‌ها را خلق کردند که امروز پنج‌شنبه با حضور وزیر فرهنگ رونمایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شاهرود بابیان اینکه وزیر فرهنگ به‌منظور شرکت در همایش پیش کنگره نکوداشت آیت‌الله‌العظمی سید محمود حسینی شاهرودی به شاهرود سفرکرده است، ابراز داشت: مرحله اول این کنگره در شاهرود، مرحله دوم منطقه‌ای در مشهد و مرحله سوم کشوری در قم برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان استان در سمنان، رونمایی از وبگاه مرتبط با چشم‌انداز سمنان برای پایتختی کتاب ایران و افتتاح یک باب کتابخانه در مهدی‌شهر ازجمله برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمنان بود.

کد خبر 5253566

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان شاهرود سید عباس صالحی نمایشگاه نقاشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آیت الله شاهرودی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه قطعی برق شیوع کرونا گرگان اردبیل ایلام مصرف برق خشکسالی شیراز واکسن کرونا عکس استانها وزیر فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد