Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی دانشگاه آزاد سیرجان در مسابقات جهانی اسپانیا صاحب عنوان «اوورالی» شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، مجتبی بحرینی دانشجوی دانشگاه آزاد سیرجان در رقابت‌های جهانی بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک که در کشور اسپانیا برگزار شد با حریفان خود به رقابت پرداخت و صاحب عنوان اوورالی شد.

محمدرضا بهشتی، مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد سیرجان در این‌باره گفت: مجتبی بحرینی از دانشجویان به نام و ورزشکار این واحد دانشگاهی است که پس از اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا موفق شد در رقابت‌های بادی کلاسیک جهان با به دست آوردن جایگاه قهرمانی مقام نخست را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهشتی افزود: این دوره از مسابقات بین کشور‌های شرکت‌کننده از سراسر جهان به میزبانی کشور اسپانیا برگزار شد. سه ورزشکار ایرانی (مجتبی بحرینی، وحید حنیفه لو و ایرج بیدی) در این رقابت‌ها حضور داشتند که در پایان مسابقات، مجتبی بحرینی در مجموع مقام نخست را کسب کرد و صاحب عنوان اوورالی شد.

عنوان اوورال به قهرمان قهرمانان اطلاق می‌شود که پس از کسب مجموع نتایج رقابت‌ها حاصل می‌شود و بر این اساس، بحرینی موفق شد در دسته خود با کنار زدن رقبا عنوان نخستی و با کنار زدن قهرمانان جهانی هر دسته در مجموع صاحب عنوان اورال یا قهرمان قهرمانان شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد سیرجان مسابقات ورزشى دانشگاه آزاد سیرجان مجتبی بحرینی صاحب عنوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر تصمیم هیأت اجرایی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری(IWF)، ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس ونزوئلا، به ترتیب در سال ۲۰۲۷ و ۲۰۲۷ میزبان رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری خواهند بود.

ایروان سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان‌امریکا بود. علاوه بر ۲ رویداد، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بئونوس آیرس آرژانتین اعطا شد.

محمد جلود، رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرد و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه‌ریزی بهتر برای برگزاری آن دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده است اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

کد خبر 6088490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین