Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جهانبخش از کشف یک انبار بزرگ احتکار لوازم یدکی خودرو به ارزش تقریبی 45 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی در راستای مقابله با محتکران اقلام مورد نیاز مردم با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار تعداد زیادی لوازم جانبی خودرو دریک انباری در زنجان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید و طی بررسی های صورت گرفته 24 هزارو 915 قطعه لوازم خودرو از قبیل سپر، درب، چراغ، گلگیر، شاسی و غیره در این انبار احتکار شده، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای احتکار شده در این انبار را بالغ بر 45 میلیارد ریال برآورد و در اجرای دستور قضائی انبار مذکور پلمب، پرونده تشکیل و اقدامات قانونی صورت گرفته است.

سردار جهانبخش با بیان اینکه عده ای با سوء استفاده از شرایط اقتصادی کشور برای منفعت طلبی خود اقدام به احتکار کالاهای اساسی کرده و با این اقدام موجب نوسانات قیمت کالاها در بازار و بروز مشکلاتی در زندگی مردم می شوند، گفت: پلیس قاطعانه با محتکران برخورد کرده و اجازه نا امن کردن بازار را به آنان نمی دهد.

او از مردم خواست: هرگونه اطلاعی از فعالیت های مجرمانه را در این حوزه از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان ماموران پلیس خودرو معدن و تجارت استان زنجان شرایط اقتصادی کالاهای اساسی دستگیری احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ

سردار علی ولی پور گودرزی در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران گفت: ما به صورت مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می‌کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودرو‌ها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودرو‌ها راهکاری برای عدم سرقت خودرو‌ها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

او ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • درخواست پلیس از خودروسازها برای مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • لوازم یدکی رنو
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ