Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین قاضی‌زاده، نماینده مشهد در مجلس، از جمله چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم بود در گفتگو با خبر فوری به بیان ناگفته‌های آنچه در انتخابات گذشت، پرداخت. بخشی از این گفتگو را در ادامه می خوانید؛

 آیا حاشیه‌ای از مناظرات بود که بخواهید به آن اشاره کنید؛ نحوه ورود و اتفاقاتی که در آن رخ داد؟

 به عقیده من مناظرات خوب طراحی نشده بود و در آن اعتراضی که کردیم و در مناظره آخر آن ۷ دقیقه ای  که به ما دادند وضعیت کمی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما وقتی می‌گویید می‌خواهیم کشور را اداره کنم یک اولویت‌هایی را دارید؛ یا نگاه من به مجموعه مسائل کشور این است و یا اینکه کسی بگوید برای ۱۰۰ تا موضوع برنامه دارم و این بی معنی است. باید بگوید اولویت های من این است و نوع تفکر این است و اینطور می‌خواهم عمل کنم‌؛ این موضوع در نمی امد و از داخل آن لپ‌لپ سوالی خارج می‌شد و شما باید به آن سوال پاسخ می‌دادید.

سوال در می‌آمد و حتی ۵ یا ۶ ثانیه اجازه نمی‌داد تا ذهنت را برای آن سوال اماده بکنی و یا حتی یادداشتت را در آن حوزه پیدا کنی. و در ۳ دقیقه باید برنامه را به مردم می‌رساندی.

مناظره برای این است تا تفاوتها دیده شود یعنی قاضی زاده هاشمی می امد و می‌گفت طرز تفکر من برای اداره کشور این است و دیگران سوال یا نقد می‌کردند؛ این مناظره میشد و این خیلی شکل مناظره واقعا نبود. به همین خاطر دوستان هم به حاشیه می‌رفتند و حرفهای خودشان را می زدند. در مناظره دوم به آقای جلیلی اعتراض کردم و اینکه شکل مناظرات را عوض می‌کنید.

آقای حیدری درچارچوب کار خودش عمل می‌کرد و دقیق طبق برنامه کار خودش را اجرا می‌کرد و به وظیفه ‌اش عمل میکرد.

یکی از انتقاداتی که به فضای انتخابات شد این بود که نامزدها بعد از مناظره هیچ مشکلی باهم ندارند، جو بعد از مناظرات چگونه بود؟

خود من که در مناظره ادب را رعایت می کردم اما فردی که نسبت به او بی ادبی می شد گله مند بود. مثلا آقای رئیسی بعد از یکی از مناظره ها که به ایشان توهین شد گفت بالاخره قبر و قیامتی هم هست.

از دیداری که آقای رئیسی بعد از انتخابات با نامزدها داشتند چه خبر؟

ابتکار خوبی آقای رئیسی به عمل آوردند که جدید بود و در این جلسه گفتند که کشور را باید با هم اداره کنیم و اگر فکری دارید و کسی را می شناسید معرفی کنید و ما این جلسات را ادامه خواهیم داد و دوستان هم نظرات کلی شان را اعلام کردند و بنده هم کتاب های دولت سلام را به ایشان اهدا کردم. شنیده ام تیمی را تدارک دیده اند که نظرات دیگران را مورد بررسی قرار دهند./خبرآنلاین

منبع: فردا

کلیدواژه: انتخابات امیرحسین قاضی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست شورا با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی یکم اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900200

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه