Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:05:09 GMT

پرداخت تسهیلات به زلزله‌زدگان بوشهری

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۰۲۲۹

پرداخت تسهیلات به زلزله‌زدگان بوشهری

ایسنا/بوشهر معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه مربوط به اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از زلزله در استان بوشهر را ابلاغ کرد.

به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» هیئت وزیران در جلسه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ به پیشنهاد وزارت کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه کشور، با تخصیص مبلغ ۲۳۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال (به ترتیب مبلغ ۸۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به صورت هزینه‌ای و مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای) به منظور بازسازی بخش‌های خسارت‌دیده به اماکن مسکونی شهری و روستایی و تاسیسات زیربنایی ناشی از زلزله ۲۹ فروردین۱۴۰۰ در شهرستان‌ گناوه استان بوشهر به دستگاه های اجرایی ذی‌ربط موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، مبلغ ۱۶۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت (با سود و کارمزد چهار درصد در مناطق روستایی و پنج درصد در مناطق شهری) به منظور جبران خسارات ناشی از وقوع زلزله شهرستان گناوه استان بوشهر پرداخت می‌شود.

همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر موظفند گزارش عملکرد این تصویب‌نامه را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلزله استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی