Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات داوران متشکل از فرهاد فزونی، مهدی آشنا، مصطفا مرادیان، سینا ییلاق‌بیگی و کیارش مصیبی اسامی کاندیداها را اعلام کردند.



به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، هیات داوران بخش عکس، پوستر و ماکت صحنه متشکل از فرهاد فزونی، مهدی آشنا، مصطفا مرادیان، سینا ییلاق‌بیگی و کیارش مسیبی، نامزدهای نهایی این بخش را به شرح زیر معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نامزدهای بخش عکس:
۱. ردریک آراکلیان با نمایش‌های «سنتز» و «home»
۲. فائزه کرم‌نوری با نمایش «پاپ‌ژپتو»
۳. آی‌ناز فرهادی با نمایش «ساختن»

نامزدهای بخش پوستر:
۱. مریم نادری با نمایش «ساختن»
۲. سیدمهدی موسوی با نمایش «هملت»
۳. محمدمهدی فقیهی با نمایش «مورچه‌ها»
۴. مینا یحیی‌آبادی با نمایش «مگس‌ها»

نامزدهای بخش ماکت صحنه:
۱. فهیمه سادات حسینی با نمایش «شهادت دیوار اوهه»
۲‌ یزدان بهارلویی با نمایش «شاه لیر»
۳. مهدیس بیدی با نمایش «هملت»
۴. حسین کاظمی با نمایش «هملت»
۵.مهسا اسمعیل‌زاده با نمایش «جن زدگان»
۶. ژاسمین قائمی‌پور با نمایش «خانه عروسک»

نامزدهای بخش اسکیس صحنه:
۱. مهدیه عزیزمحمدی با نمایش «آتش‌سوزی‌ها»
۲. زهرا کرمی با نمایش «هیاهو برای هیچ»
۳. کیمیا فتاح الجنان با نمایش «ستوان اینیشمور»
۴. کیمیا توکل‌نیا با نمایش «ریچارد سوم»

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری سید مجتبی جدی از تا نوزدهم تیرماه ماه 1400 به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش های مختلف الف: مناطق «تئاتر صحنه» و ب: سراسری و بین‌المللی «تئاتر صحنه»، «تجربه های اجرا»، «نمایشنامه نویسی (جایزه استاد اکبررادی)، «پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظر زاده کرمانی)»، «ترجمه نمایشنامه( جایزه دکتر خاکی)»، «عکس، پوستر و ماکت »، «غیر رقابتی»، «کارگاه ها و درس گفتارها»، «مدرسان»، «جشنواره جشنواره ها» و «پایان نامه های برگزیده» ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تئاتر دانشگاهی برگزیده هیات داوران نامزدهای بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، درباره میزبانی استان از جشنواره گفت: یکی از پایه‌های مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حوزه تئاتر ایثار است که هشتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت در استان گلستان برگزار می‌شود. همه موضوعات طرح‌شده در نمایش‌های این جشنواره، در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم شهدا و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد: در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار شاهد تلفیقی از حضور هنرمندان ایثارگر و غیرایثارگر هستیم. در این دوره از جشنواره ۸ گروه نمایش صحنه‌ای و ۱۰ گروه نمایش خیابانی از سراسر کشور در استان گلستان حضور دارند.

اسدی تاکید کرد: برای نخستین بار، این دوره جشنواره علاوه بر میزبانی شهر گرگان، به صورت غیرمتمرکز در دیگر شهرستان‌های استان گلستان نیز برگزار و نمایش‌ها در آن شهرستان‌ها از جمله گنبد، رامیان و بندر گز نیز اجرا می‌شوند. این امر موجب بهره‌مندی و اثرگذاری فرهنگی بیشتر در دیگر نقاط استان می‌شود. ضمنا تدابیری اندیشیده شده که گروه‌های نمایشی در مساجد نیز اجرا داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش نیز در جدول اجرایی جشنواره کارگاه‌های آموزشی در سراسر استان برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان درباره همراهی سایر نهاد‌های استان در برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، گفت: با عنایت و همراهی استاندار محترم استان جناب آقای دکتر زنگانه، تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بالا‌بردن کیفیت اجرایی جشنواره همراهی و همکاری دارند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی، از ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند