Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا هادی شهسوارپور روز شنبه در جلسه هماهنگی ستاد کرونای این شهرستان بیان کرد: پیشنهاد تعطیلی مجدد نداریم اما باید تصمیم درستی اتخاذ شود و با حساسیت بیشتری در سطح شهر کار کنیم.
وی اظهارداشت: محدودیت‌های هوشمند ستاد ملی کرونا مشاغل را به گروه های یک ، ۲ ، ۳ و ۴  تقسیم کرده که در شرایط قرمز  و پرخطر فقط گروه یک اجازه فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد کرونای شهرستان بم ادامه داد:در شهرستان بم نیز گروه یک اجازه فعالیت دارند اما از طرفی باید تیم‌های نظارتی ما نیز سخت گیری‌های بیشتری داشته باشند 
وی می گوید: به طور قاطع اعلام می کنم در صورتی که اصناف و دستگاه های مربوطه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند شدیداً با آن اداره یا نهاد و صنف برخورد خواهد شد .
شهسوار پور تاکید کرد: در حال حاضر باید تیم‌های نظارتی از کارخانه ها، واحدهای بسته بندی و مکان‌هایی که نیروی کار دارند به صورت مرتب بازدید بعمل آورند.
وی خاطرنشان کرد: بازدید از کارخانه ها خودروسازی باید به صورت غیرمنتظره و بدون هیچ‌گونه هماهنگی باشد و هر واحد صنفی که دستورالعمل‌ها را رعایت نکرده باشد تعطیل خواهد شد .
به گفته فرماندار بم هر واحد صنفی که به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی تعطیل شود تا پایان محدودیت‌ها اجازه فعالیت نخواهد داشت .
رئیس ستاد کرونای شهرستان بم تصریح کرد: نیروی انتظامی،تعزیرات و نماینده دادستان در کنار تیم‌های نظارتی و بازرسی حضور داشته و با شدت بیشتر و حتی به صورت سه شیفت و مرتب فضا را رصد کنند .
شهسوارپور افزود: اجازه برگزاری مراسم عروسی و ختم در منازل به هیچ عنوان داده نمی‌شود و در صورت مشاهده هرگونه مجلس غیرقانونی شخص صاحب مجلس بازداشت خواهد شد .
وی توضیح داد: با توجه به شیب صعودی در ۲ هفته آینده و برای حفظ سلامت و اقتصاد مردم باید تصمیم درست و قابل تاملی گرفته شود . 
فرماندار بم توصیه کرد تا مردم از دورهمی‌های خانوادگی بپرهیزند و با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک شهرستان را از این وضعیت نجات دهند. 
به گفته شهسوارپور اگر مردم در قطع زنجیره انتقال این بیماری ما را همراهی نکنند هر تصمیمی که گرفته شود منجر به شکست خواهد بود.
وی بیان کرد: مکاتبات لازم در بحث واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال خصوصا در شرق استان کرمان صورت گرفته و امیدواریم این امر زودتر انجام شود.
فرماندار بم گفت: اگر تغییری در وضعیت شهرستان صورت نگیرد احتمالا از سه‌شنبه هفته جاری مجدد تعطیلی ادارات را پیش رو داشته باشیم اما تا آن زمان ادارات به صورت یک سوم حضور و دو سوم دورکاری به فعالیت ادامه می دهند.
وی ادامه داد:بهتر است ادارات خصوصا دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آب ،برق ،گاز ، شهرداری،کمیته امداد ، بهزیستی و غیره خدمات خود را به منازل مردم ببرند تا از تجمع در ادارات جلوگیری شود.
شهرستان بم در شرق استان کرمان با ۱۷۷ بیمار بستری در وضعیت قرمز قرار دارد.

برچسب‌ها کرونا کرمان بم در خانه بمانیم محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کرمان بم کرونا کرمان بم در خانه بمانیم محدودیت های کرونا فرماندار بم شهرستان بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد

سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

او می‌گوید: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز