Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: با کمک ارتش و جمعیت هلال احمر و راه اندازی دو پایگاه جدید در قزوین سرعت واکسیناسیون در استان افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که عصر شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: مهمترین رسالت ما مقابله با کروناست تا خدمات استان زیر سوال نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید جلسات ستاد کرونای استان و شهرستان ها به صورت مستمر برگزار شود زیرا در حال حاضر استان های همجوار ما در وضعیت قرمز هستتد و این موضوع می تواند بر روند افزایش مبتلایان استان تاثیرگذار باشد.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: برای مهار کرونا هم رعایت پروتکل ها الزامی است و هم واکسیناسیون و اگر مردم عادی انگاری کنند همه تلاش ها زیر سوال رفته و وارد بحران می شویم.

وی گفت: با گذشت بیش از 17 ماه هم کادر درمانی و هم مردم خسته شده اند اما هیچ چاره ای نداریم جز آنکه پروتکل ها را رعایت کنیم در غیر این صورت موج جدید استان را وارد شرایط ویژه خواهد کرد.

رعایت 67 درصدی در استان مطلوب نیست

حبیبی در ادامه اظهارداشت: آمارها نشان می دهد میزان رعایت پروتکل ها در استان به حدود 67 درصد کاهش یافته و اگر نتوانیم این وضعیت را به نزدیک 90 درصد برسانیم مدیریت اوضاع سخت و پیچیده خواهد شد.

وی بیان کرد: مراکز سنجش معاینه دهان و دندان نو آموزان لازم است به تاخیر بیفتد تا در این زمینه آسیب نبینیم و کودکان دچار آلودگی نشوند.

حبیبی اظهارداشت: از فردا دو پایگاه جدید واکسیناسیون با توافق انجام شده با ارتش و جمعیت هلال احمر در قزوین اضافه شده و از این هفته روند واکسیناسیون سرعت خواهد گرفت.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: در شهرستانها فرمانداران بایستی بر مکان های سربسته نظارت بیشتری داشته باشند و کمک کنند تا مردم پروتکل ها و فاصله گذاری را جدی بیگیرند تا مجبور به تعطیلی اصناف نشویم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به طور میانگین روزانه  13 تزریق صورت می گیرد که قادریم آن را به روزانه تا 20 هزار دز افزایش دهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین منوچهر حبیبی ستاد کرونای استان قزوین پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی، بدون پروتکل‌های مرسوم تشریفاتی، وارد «بندرعباس» مرکز استان هرمزگان شد.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، رئیس عدلیه در راستای صیانت از بیت‌المال و احیای‌ حقوق‌ عامه‌ از یکی از مراکز مهم تجاری ـ صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید خواهد کرد.

همچنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت‌عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل و بوشهر سفر کرده است.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضایی انجام می‌شود، سفرهایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (۲ مرتبه)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضاییه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات و بصورت غیررسمی به آن مناطق سفر کرده است.

بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، نقطه اشتراک تمام سفرهای استانی رئیس عدلیه در دوره جدید اعم از سفرهای رسمی همراه با هیئت عالی قضایی و سفرهای غیررسمی و بدون تشریفات، انجام ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم و بلاواسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه