Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، همایون سامه یح، عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، ضمن  ابراز خرسندی از موفقیت مشترک ایران و کوبا در خصوص تولید واکسن کرونا، گفت: برخی از خبرگزاری‌ها مدعی شدند که کشور کوبا این واکسن را مختص خود دانسته و همکاری خود را با ایران تکذیب کرده است، اما براساس اطلاعات موثقی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرده ام و همچنین پیام تبریک سفیر کوبا در خصوص موفقیت مشترک ایران و کوبا، این اخبار و اطلاعات کذب را تکذیب می کنم و از این همکاری مشترک خوشحال و خرسند هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که در ایران ۶ واکسن در حال حاضر در حال تولید است، تصریح کرد: در حال حاضر بودجه‌های مختلفی از سوی دولت جهت تحقیق و تولید واکسن کووید _۱۹ در نظر گرفته شده است که ما به تمامی واکسن‌های تولید داخل امیدوار هستیم، اما بهتر این بود که بودجه‌های مورد نظر دوبرابر می‌شد و در اختیار ۳ شرکت جهت تحقیق و تولید واکسن کرونا قرار می‌گرفت.

 اوبا اشاره به پیشینه کشور کوبا در حوزه سلامت و پزشکی در دنیا، اظهار داشت: کشور کوبا در خصوص تجهیزات پزشکی و دارویی بسیار قدرتمند عمل کرده، همچنین انستیتو پاستور هم در خصوص تولید واکسن از سابقه درخشانی برخوردار است. بنابراین می‌توانیم در خصوص تولید انبوه مشترک واکسن ایران و کوبا امیدوار باشیم که در کنار سایر واکسن‌هایی که در کشور تولید خواهد شد، طی ماه‌های آینده مردم عزیز کشورمان واکسینه شده و این ویروس منحوس ریشه کن شود.

بیشتر بخوانید 

واکسن ایران و کوبا از مهرماه به تولید انبوه می‌رسد/ تنها واکسن کرونایی که ۱۰۰ درصد از فوت جلوگیری می‌کند

انتهای پیام / 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در ایران واکسن ایرانی کرونا واکسن کرونا ایران و کوبا تولید واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد

پس از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

به گزارش تسنیم، ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید درخصوص استفاده از برند نوکیا و تأیید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به‌نظر می‌رسد در روز‌های آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند